• 01-08-2018, 08:21:16
    #37
    Sene başında yanımda bir stajyer ve ekibi vardı. Zehir gibi çocuklardı. Her haftasonu döndüklerinde haftasonu ne yaptınız diye soruyordum. Cevaplar;
    -Abi karaoke cafeye gittik.
    -Arkadaşlarla pikniğe gittik.
    -Kıyafet bakmaya gittik.
    -Yeni telefon almaya gittik
    Sene başında hayaller Hacettepe idi, Gazi Üni. idi şimdi gerçekler asgari ücret ile iş aramaya döndü. Eğitim sistemi gayet güzel işliyor her sene kötüye giden biziz, gençlerimiz ve geleceğimiz. Yaşım 30un üstüne çıkalı çok oldu hala hesap makinesi kullanmam ama sayısalcıyım deyip de hesap makinesi bile kullanamayan gençler varken eğitim sistemini suçlayıp Mars'tan öğretmen de getirsek bu düzende birşey olmaz.
  • 01-08-2018, 08:31:06
    #38
    Eğitim sisteminin baraj ile ne alakası var.
    Adamlar 10-15 Tane türkçe yapamayıp barajı aşamıyor.

    Ben lise hayatım berbat idi derslere girdiğimi hatırlamıyorum ama ygs sınavından 280 puan almıştım
  • 01-08-2018, 08:54:00
    #39
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kroniksin kardeş. Bireysel başarısızlıkları böyle saçma sapan şeyler ile başkalarına mâl ederek ipne boyu yol alamazsın.
    Kaç yaşındasın bilmiyorum ama sana şunu söyleyebilirim 25 yaşındayım ve ben 8.Sınıf yani 15 yaşımdan bu yana Lise ve üniversite sınavlarına giriş sınavı istisnasız her sene farklı yollarla her sene değişti değişti değişti düzenli olarak milletin kafasını allak bullak ettiler bu birileri tarafından bilerek ve istenilerek yapıldı.

    Not: Bir eğitim sistemi her sene değişmez
  • 01-08-2018, 09:13:04
    #40
    Şimdi bu konu başlığını okuyunca aklıma gelenler :

    - Anne Baba bakış açısı : Enes Batur hayranı olanlardan fazla bir şey beklemek yanlış olur. Adamın örnek aldığı tip belli !
    - Sınavları kazanmış kafası rahat birinin görüşü: Aslında sınava giren adamın sınavdan başka şansı olmadığını bilmesi gerekir. Biraz çalışmayla başarılmayacak gibi değil.
    - Okuyamamış, bi baltaya da sap olamamış abimiz: Bizdeki sınav ve eğitim tamamen dayatma bir sistem üzerine kurulu, çünkü okumayana başka bir yol gösterilmiyor.
    - Başarısız çocukları devlete giydirerek savunan abla: "Okumasan da olur, bak devletin okumayı tercih etmeyenlere şu tarz kolları da var" denecek bir ülkede değiliz.
    - Eşi sürekli bunu söyleyen berber abimiz: "Okumazsan baban gibi eşşek olursun" mantığı ile dayatılan eğitimin kalitesi de böyle olur tabi.
    - Topla alakası olmayan, yorum yapmaktan da geri kalamayan messi hayranı abimiz: Futbolcu olacak çocuk zaten sınavla alakası olmayan, aklı topta olan çocuktur, ama var mı messi yetiştirecek alt yapıya sahip kulüp?
    - Avrupada eğitim makalelerini okumuş teyzemiz: Herkesi YKS gibi sınavlara yönlendiren eğitim sistemi değil; ilk okul ve orta okulda senin yeteneklerini tespit edip seni daha fazla başarılı olabileceğin dala kanalize eden bir eğitim sisteminin hayalini kurmaya devam anlaşılan..

    Buyurun efendim seçin seçin kullanın.
    Yazık bu çocuklara, bu kadar stres, ter, emek, para.. Allah yardımcıları olsun.

    Saygılar
  • 01-08-2018, 09:29:12
    #41
    Üyeliği durduruldu
    MehmeTugay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yaşındasın bilmiyorum ama sana şunu söyleyebilirim 25 yaşındayım ve ben 8.Sınıf yani 15 yaşımdan bu yana Lise ve üniversite sınavlarına giriş sınavı istisnasız her sene farklı yollarla her sene değişti değişti değişti düzenli olarak milletin kafasını allak bullak ettiler bu birileri tarafından bilerek ve istenilerek yapıldı.

    Not: Bir eğitim sistemi her sene değişmez
    Ve sende bu yüzden kendi başarısızlığına değil, sisteme atıfta bulunuyorsun. Belki başarılı olamayacaksın, olduysanda başkalarının başarısızlıklarına sebep olacaksın.

    Sistem değişti ya da değişmedi; öğrenci girdiği sınavın ismine göre ders çalışmamalı. Soru aynı soru, başarıya giden tek yol içlerinden doğru bir şıkkı seçmek. İsmi değişir, yeri zamanı değişir ama bu yol değişmez. Doğru şıkkı seçen kazanır.
  • 01-08-2018, 10:03:19
    #42
    Temel eğitim aileden başlar. Aile çocuğuna önce ahlak eğitimi, sonra din eğitimi, sonra tarih eğitimi vererek çocuklarını yetiştirecek he yeni nesil aileler de bu var mı tartışılır. Eğitim sisteminin de elbet suçu vardır elbette şapkayı önümüze koyup öz eleştiri yapmamız gerekiyor artık bu devran sürekli böyle dönmemeli.
  • 01-08-2018, 10:11:35
    #43
    Her sene zevkine girenler var, çalışmadan girenler var.

    Ortalamalar bu yüzden düşük. Farkederseniz sınava giren sayısı her yıl oldukça fazla artıyor.

    Her zaman söylediğim gibi herkes #üniversite okumayacak, okumaması lazım. Kuaför, manav, kasap da lazım.
  • 01-08-2018, 10:22:22
    #44
    Üyeliği durduruldu
    MehmeTugay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yaşındasın bilmiyorum ama sana şunu söyleyebilirim 25 yaşındayım ve ben 8.Sınıf yani 15 yaşımdan bu yana Lise ve üniversite sınavlarına giriş sınavı istisnasız her sene farklı yollarla her sene değişti değişti değişti düzenli olarak milletin kafasını allak bullak ettiler bu birileri tarafından bilerek ve istenilerek yapıldı.

    Not: Bir eğitim sistemi her sene değişmez
    Ben de bunu anlamıyorum işte.
    ÖSS' de Matematik varken YKS' de Matematik mi kalktı ?
    Sınav sistemi değişiyor sadece, sorulan konular, sorulan sorular aynı ..
    Zaten ne soracakki adam, sen mühendis olmak istiyorsan her türlü yapıcan o türevi integrali, öss de olsa yapıcan ygs de olsa yapıcan asda olsa yapıcan, gokmjgkdemg da olsa yapıcan.
    Neye kafan karışıyor, neye kafan allak bullak oluyor acaba ???

    Bizim milletin kronik sorunu; kendisinden başka herkes suçlu.
  • 01-08-2018, 10:24:12
    #45
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun geliştirmeye çalışıyorum, galiba ben aptalım(!)
    Sürekli Oyun oynayan Aptal olmaktan daha iyidir.Bırakın oyun geliştiren bir Aptal(!) olun.



    ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bunu anlamıyorum işte.
    ÖSS' de Matematik varken YKS' de Matematik mi kalktı ?
    Sınav sistemi değişiyor sadece, sorulan konular, sorulan sorular aynı ..
    Zaten ne soracakki adam, sen mühendis olmak istiyorsan her türlü yapıcan o türevi integrali, öss de olsa yapıcan ygs de olsa yapıcan asda olsa yapıcan, gokmjgkdemg da olsa yapıcan.
    Neye kafan karışıyor, neye kafan allak bullak oluyor acaba ???

    Bizim milletin kronik sorunu; kendisinden başka herkes suçlu.
    Hocam biz mükemmeliz yaa aaaa deme öyle şeyler.Sen cahilsin nereden bileceksin.Geçen seneki sistemde 2+2= 4 ken bu sene 2+2= 6 oldu bilmiyor musun ? çok ayıp.Birde geçen sene suyun formülü H2O iken bu sene ise C4H20 olmuş.Son olarak Türkçede de birçok yenilikler olmuş.Artık alfabemiz kril alfabesi arapça ve japon harflerinden oluşuyor.çocuklarımız ondan zorlanmıştır ya. yoksa zehir gibiler.
    Sor bakalım enes baturun son videosunu ? Sor bakalım en son hangi sosyal medya fenomeni hangi replikle ünlü oldu.Bilmezlerse şerefsizim zeihr gibiler zehir...