Sene başında yanımda bir stajyer ve ekibi vardı. Zehir gibi çocuklardı. Her haftasonu döndüklerinde haftasonu ne yaptınız diye soruyordum. Cevaplar;
-Abi karaoke cafeye gittik.
-Arkadaşlarla pikniğe gittik.
-Kıyafet bakmaya gittik.
-Yeni telefon almaya gittik
Sene başında hayaller Hacettepe idi, Gazi Üni. idi şimdi gerçekler asgari ücret ile iş aramaya döndü. Eğitim sistemi gayet güzel işliyor her sene kötüye giden biziz, gençlerimiz ve geleceğimiz. Yaşım 30un üstüne çıkalı çok oldu hala hesap makinesi kullanmam ama sayısalcıyım deyip de hesap makinesi bile kullanamayan gençler varken eğitim sistemini suçlayıp Mars'tan öğretmen de getirsek bu düzende birşey olmaz.