Her sene zevkine girenler var, çalışmadan girenler var.

Ortalamalar bu yüzden düşük. Farkederseniz sınava giren sayısı her yıl oldukça fazla artıyor.

Her zaman söylediğim gibi herkes #üniversite okumayacak, okumaması lazım. Kuaför, manav, kasap da lazım.