agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun geliştirmeye çalışıyorum, galiba ben aptalım(!)
Sürekli Oyun oynayan Aptal olmaktan daha iyidir.Bırakın oyun geliştiren bir Aptal(!) olun.



ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bunu anlamıyorum işte.
ÖSS' de Matematik varken YKS' de Matematik mi kalktı ?
Sınav sistemi değişiyor sadece, sorulan konular, sorulan sorular aynı ..
Zaten ne soracakki adam, sen mühendis olmak istiyorsan her türlü yapıcan o türevi integrali, öss de olsa yapıcan ygs de olsa yapıcan asda olsa yapıcan, gokmjgkdemg da olsa yapıcan.
Neye kafan karışıyor, neye kafan allak bullak oluyor acaba ???

Bizim milletin kronik sorunu; kendisinden başka herkes suçlu.
Hocam biz mükemmeliz yaa aaaa deme öyle şeyler.Sen cahilsin nereden bileceksin.Geçen seneki sistemde 2+2= 4 ken bu sene 2+2= 6 oldu bilmiyor musun ? çok ayıp.Birde geçen sene suyun formülü H2O iken bu sene ise C4H20 olmuş.Son olarak Türkçede de birçok yenilikler olmuş.Artık alfabemiz kril alfabesi arapça ve japon harflerinden oluşuyor.çocuklarımız ondan zorlanmıştır ya. yoksa zehir gibiler.
Sor bakalım enes baturun son videosunu ? Sor bakalım en son hangi sosyal medya fenomeni hangi replikle ünlü oldu.Bilmezlerse şerefsizim zeihr gibiler zehir...