MehmeTugay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama sana şunu söyleyebilirim 25 yaşındayım ve ben 8.Sınıf yani 15 yaşımdan bu yana Lise ve üniversite sınavlarına giriş sınavı istisnasız her sene farklı yollarla her sene değişti değişti değişti düzenli olarak milletin kafasını allak bullak ettiler bu birileri tarafından bilerek ve istenilerek yapıldı.

Not: Bir eğitim sistemi her sene değişmez
Ben de bunu anlamıyorum işte.
ÖSS' de Matematik varken YKS' de Matematik mi kalktı ?
Sınav sistemi değişiyor sadece, sorulan konular, sorulan sorular aynı ..
Zaten ne soracakki adam, sen mühendis olmak istiyorsan her türlü yapıcan o türevi integrali, öss de olsa yapıcan ygs de olsa yapıcan asda olsa yapıcan, gokmjgkdemg da olsa yapıcan.
Neye kafan karışıyor, neye kafan allak bullak oluyor acaba ???

Bizim milletin kronik sorunu; kendisinden başka herkes suçlu.