scelebi1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışma sistemimize dayanan bir haber;
http://www.attyiz.biz.tr/haber/10760...amaktadir.html
Zeytin dalı operasyonunda şehit olan paramedik arkadaşımız; http://www.attyiz.biz.tr/haber/10668...ehit-oldu.html
http://www.attyiz.biz.tr/haber/10503...ehit-oldu.html
http://www.attyiz.biz.tr/haber/9651/...ehit-oldu.html
Diğer görev şehitleri haberlerimiz; http://www.attyiz.biz.tr/haberler/sehitlerimiz/
Aslında mesajım sizi hedef almıyor. Benim vermek istediğim mesaj; bu sağlıkçıların yatarak para kazandığını iddia edenlere..
2001 de maaşım 120 dolara denk geliyordu. neyse son 2 yıldır memur maaşında bir erime var bunu teslim etmek lazım ama memur en azından iğneyi kendine batırmalı, 