• 13-05-2018, 23:31:05
    #28
    scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet aylık 15 Milyar TL maaş ödüyor memurlara, bende bir devlet memuruyum biz 120 dolara da çalıştık 2001 de maaşım 120 dolara denk geliyordu. neyse son 2 yıldır memur maaşında bir erime var bunu teslim etmek lazım ama memur en azından iğneyi kendine batırmalı,

    arkadaşım kimse çalışmıyor, çok hantal bir yapı var herkes sorumluluğu birbirine atıyor kimse işini ciddiye almıyor iş sosyal hayat içinde aradan çıkartılması gereken bişey yada hayat devam ederken aradan çıkartılmak için uğranılan bir yere döndü inanın bunun sağ sol iktidar muhalefet ile alakalı değil genel bir durum ve bunu herkes yapıyor.

    polis asker hariç (askeri dsiplin olduğu için emir komuta düzeni) hemen hemen her kurumda bir laşkalık var, öğretmen desen derse geç girer, yazın gezer hakkıdır ama okul açılınca hastalığım var der rapor alır durmadan 40 gün hakkım var diye her eğitim öğretim içinde bunu tamamlayanlar var...

    sağlıkçılar zaten bir gün çalış duruma göre 48-72 saat yatış ben 3300 tl civarı maaş alıyorum bence yaptığım işin karşılığı hatta fazla bile bir memur istisna yerler hariç işe harcağı zamanı gün içinde topla 3 saati geçmez...
    Sağlıkçılar zaten o 24 saatte 3 günlük çalışıyorlar.. Düz memurlar 8 saat çalışma süresini 1 günde tamamlıyorlar. Yatış dediğiniz sürede bizim çalıştığımız süreyi siz çalışıyorsunuz zaten. Ortada bir haksızlık yok. Kaldı ki; 112 personelleri(paramedik olduğum için kendimi baz alıyorum..) görevlerini yaparken; canını ortaya koyuyor, yeri geliyor rehin alınıyor yeri geliyor şehit oluyor hayat kurtarmak için. Öyle yabana atmanız (öyle anlaşılıyor) gerçekten kötü bir durum.

    Çalışma sistemimize dayanan bir haber;

    http://www.attyiz.biz.tr/haber/10760...amaktadir.html


    Zeytin dalı operasyonunda şehit olan paramedik arkadaşımız; http://www.attyiz.biz.tr/haber/10668...ehit-oldu.html

    http://www.attyiz.biz.tr/haber/10503...ehit-oldu.html

    http://www.attyiz.biz.tr/haber/9651/...ehit-oldu.html

    Diğer görev şehitleri haberlerimiz; http://www.attyiz.biz.tr/haberler/sehitlerimiz/


    Aslında mesajım sizi hedef almıyor. Benim vermek istediğim mesaj; bu sağlıkçıların yatarak para kazandığını iddia edenlere..
  • 13-05-2018, 23:32:23
    #29
    Bunlar iyi günlerimiz diye düşünüyorum, seçimlerden sonra ciddi ekonomik reformlar geleceğini düşünüyorum ve bunlar en çok paranın kazanıldığı dar gelirlileri etikleyecek cinsten olacak.
  • 13-05-2018, 23:36:21
    #30
    askeri personelsin sanırım
  • 13-05-2018, 23:37:19
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlıkçılar zaten o 24 saatte 3 günlük çalışıyorlar.. Düz memurlar 8 saat çalışma süresini 1 günde tamamlıyorlar. Yatış dediğiniz sürede bizim çalıştığımız süreyi siz çalışıyorsunuz zaten. Ortada bir haksızlık yok. Kaldı ki; 112 personelleri(paramedik olduğum için kendimi baz alıyorum..) görevlerini yaparken; canını ortaya koyuyor, yeri geliyor rehin alınıyor yeri geliyor şehit oluyor hayat kurtarmak için. Öyle yabana atmanız (öyle anlaşılıyor) gerçekten kötü bir durum.

    Çalışma sistemimize dayanan bir haber;

    http://www.attyiz.biz.tr/haber/10760...amaktadir.html


    Zeytin dalı operasyonunda şehit olan paramedik arkadaşımız; http://www.attyiz.biz.tr/haber/10668...ehit-oldu.html

    http://www.attyiz.biz.tr/haber/10503...ehit-oldu.html

    http://www.attyiz.biz.tr/haber/9651/...ehit-oldu.html

    Diğer görev şehitleri haberlerimiz; http://www.attyiz.biz.tr/haberler/sehitlerimiz/


    Aslında mesajım sizi hedef almıyor. Benim vermek istediğim mesaj; bu sağlıkçıların yatarak para kazandığını iddia edenlere..
    anlıyorum sizi benim oğlum ile meslektaşsınız kendisi günde 1-2 vakaya çıkar yada hiç çıkmaz komuta merkezinde bekliyorlar benim anlatmak istediğim başka hocam p.tesi sabah gider ertesi sabah çıkar 3 gün evde



    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç milyon memur çalışmıyor devletin tüm işini sizin köylüler mi yapıyor? herşeyi geçtim hasta fazlalığından doktorların ruh sağlığı bozulmuş durumda ülkede. sen memurusun çok merak ettim. söyle de biz de kurumlar arası geçiş yapalım oraya
    siz çok çalışıyorsunuz... tmm
  • 13-05-2018, 23:40:49
    #32
    scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlıyorum sizi benim oğlum ile meslektaşsınız kendisi günde 1-2 vakaya çıkar yada hiç çıkmaz komuta merkezinde bekliyorlar benim anlatmak istediğim başka hocam p.tesi sabah gider ertesi sabah çıkar 4 gün evde
    Sizin oğlunuz şanslı günde 10-15 vaka yapıyor İstanbul 112
    Benim eğitim gördüğüm istasyonda genelde bir gün bizim istasyonda diğer gün tatil ondan sonraki gün İstanbulun farklı bir noktasına yönlendiriyor kkm Yani personel sıkıntısı var, Trabzon'da da; ambulans çalışmıyor paramedik yok diye
    Herkes haklı kendine göre ama; yatarak para kazanıyor demek yanlış.
    Bana göre de yatarak para kazananlar masa başı vergi-sigorta memurları mesela. Eli klavye tutmaktan aciz insanları koymuşlar bir işi 1 saatte yapıyorlar. İki saat tc no girmeye çalışıyor.
  • 13-05-2018, 23:41:27
    #33
  • 13-05-2018, 23:42:41
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hadidelioglan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memur ağlıyorsa özel sektördekiler ne yapsın? Bence memurlar Türkiye'de ses çıkarması gereken son kesim bulunduğumuz şartlar içerisinde. Şükretmeyi bilene.
    bu düşünceye karşıyım. Doktor 10.000 TL maaş alır. Hemşire 5.000 TL yakın maaş alır. Öğretmenlerin en kötüsü 4.500 TL maaş alır. İş memura gelince maaşları çok fazla memur suan 2750 TL maaş alıyor. Devlet kadrosunda içinde en düşük maaş alan memurdur. Hepsi 8-5 çalışır. Hatta sağlık sektörü nöbete kalınca 2 katı görev ücreti alır. Memurları hor görmeyi bırakın. Devlet kadrosu içindeki en alt seviye maaş memurundur.
  • 13-05-2018, 23:43:27
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    5 yılda maaşım 232 dolar erimiş. Neyse ki ekmeği dolarla almıyoruz da kafam rahat, iyi akşamlar.
    Ekonomi böyle bir şey değil
  • 13-05-2018, 23:45:37
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin oğlunuz şanslı günde 10-15 vaka yapıyor İstanbul 112
    Benim eğitim gördüğüm istasyonda genelde bir gün bizim istasyonda diğer gün tatil ondan sonraki gün İstanbulun farklı bir noktasına yönlendiriyor kkm Yani personel sıkıntısı var, Trabzon'da da; ambulans çalışmıyor paramedik yok diye
    Herkes haklı kendine göre ama; yatarak para kazanıyor demek yanlış.
    Bana göre de yatarak para kazananlar masa başı vergi-sigorta memurları mesela. Eli klavye tutmaktan aciz insanları koymuşlar bir işi 1 saatte yapıyorlar. İki saat tc no girmeye çalışıyor.
    Üstad ben genel bir eleştiri hatta öz eleştiri yaptım, bizim eleman antalya kışın sakin olur ama yaz gelince onlarda vakadan komuta merkezine dahi dönemezler ambulansta yatıp kalkarlar, kendimde aynı zamanda memurum hatta yöneticilik dahi yaptım sonra bıraktım işim değil dedim... ama gerçekten çalışmayan işini ciddiye almayan çok insan var bu ido ile alaklaı değil genel bir durum ve yazımda belirttim ayrıntılara bakarsanız