Devlet aylık 15 Milyar TL maaş ödüyor memurlara, bende bir devlet memuruyum biz 120 dolara da çalıştık

2001 de maaşım 120 dolara denk geliyordu. neyse son 2 yıldır memur maaşında bir erime var bunu teslim etmek lazım ama memur en azından iğneyi kendine batırmalı,
arkadaşım kimse çalışmıyor, çok hantal bir yapı var herkes sorumluluğu birbirine atıyor kimse işini ciddiye almıyor iş sosyal hayat içinde aradan çıkartılması gereken bişey yada hayat devam ederken aradan çıkartılmak için uğranılan bir yere döndü inanın bunun sağ sol iktidar muhalefet ile alakalı değil genel bir durum ve bunu herkes yapıyor.
polis asker hariç (askeri dsiplin olduğu için emir komuta düzeni) hemen hemen her kurumda bir laşkalık var, öğretmen desen derse geç girer, yazın gezer hakkıdır ama okul açılınca hastalığım var der rapor alır durmadan 40 gün hakkım var diye her eğitim öğretim içinde bunu tamamlayanlar var...
sağlıkçılar zaten bir gün çalış duruma göre 48-72 saat yatış ben 3300 tl civarı maaş alıyorum bence yaptığım işin karşılığı hatta fazla bile bir memur istisna yerler hariç işe harcağı zamanı gün içinde topla 3 saati geçmez...
Sağlıkçılar zaten o 24 saatte 3 günlük çalışıyorlar.. Düz memurlar 8 saat çalışma süresini 1 günde tamamlıyorlar. Yatış dediğiniz sürede bizim çalıştığımız süreyi siz çalışıyorsunuz zaten. Ortada bir haksızlık yok. Kaldı ki; 112 personelleri(paramedik olduğum için kendimi baz alıyorum..) görevlerini yaparken; canını ortaya koyuyor, yeri geliyor rehin alınıyor yeri geliyor şehit oluyor hayat kurtarmak için. Öyle yabana atmanız (öyle anlaşılıyor) gerçekten kötü bir durum.
Çalışma sistemimize dayanan bir haber;
http://www.attyiz.biz.tr/haber/10760...amaktadir.html
Zeytin dalı operasyonunda şehit olan paramedik arkadaşımız;
http://www.attyiz.biz.tr/haber/10668...ehit-oldu.html http://www.attyiz.biz.tr/haber/10503...ehit-oldu.html http://www.attyiz.biz.tr/haber/9651/...ehit-oldu.html
Diğer görev şehitleri haberlerimiz;
http://www.attyiz.biz.tr/haberler/sehitlerimiz/
Aslında mesajım sizi hedef almıyor. Benim vermek istediğim mesaj; bu sağlıkçıların yatarak para kazandığını iddia edenlere..