• 13-05-2018, 20:43:29
    #10
    8-5 çalışıyorsun hafta sonların tatil 3 bin tl maaş alıyorsun haline şükret bence.. 1600 tlye calisiyorum ben napayım ???
  • 13-05-2018, 20:45:56
    #11
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum bu kadar kötüyse memurluğu bırakıp farklı alanlara yönelebilirsiniz.
    Bence de, dolarla maaş almaya başlasın. İsteyince oluyor nasıl olsa...
  • 13-05-2018, 20:46:38
    #12
    Edit : Konu memuriyet-asgari ücretli durumuna dönmesin, ekonomiyi konuşuyoruz burada.
  • 13-05-2018, 20:58:18
    #13
    Geçen bir arkadaşımla tartıştık. Oyum yine bu cumhurbaşkanına diyor. *** diyorum enayi aldığın para asgari ücretten biraz fazla. gece 2 e kadar çalışıyorsun sana iyi oluyor vermeye devam et sürün dedim. mal mal yüzüme bakıyor.
  • 13-05-2018, 22:46:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit : Konu memuriyet-asgari ücretli durumuna dönmesin, ekonomiyi konuşuyoruz burada.
    eğer ülkeyi yönetenlere oy verdiysen herkes sana beter ol diyecek.
    eğer vermediysen isyan etmek hakkın.
    her topluluk hak ettiği gibi yönetilir.
  • 13-05-2018, 22:48:47
    #15
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8-5 çalışıyorsun hafta sonların tatil 3 bin tl maaş alıyorsun haline şükret bence.. 1600 tlye calisiyorum ben napayım ???
    Her memur 8-5 mi çalışıyor?
    Ben bu konuda sağlık personellerinin, askeri personel ve kolluk kuvvetlerinin hakkının yendiğini düşünüyorum.
    24-48 çalışıyor genelde bu personeller ve iş yükünü görseniz gerçekten çalışma şartlarımız iyiymiş dersiniz. Şimdi diyeceksiniz o zaman işi bıraksınlar, ama bu sefer de maaş karşılamıyor.
    Bence karşı karşıya gelmesi gereken memur ve özel sektör çalışanları değil; halkın devlete tepki vermesi lazım bu erime karşısında.
  • 13-05-2018, 22:53:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her memur 8-5 mi çalışıyor?
    Ben bu konuda sağlık personellerinin, askeri personel ve kolluk kuvvetlerinin hakkının yendiğini düşünüyorum.
    24-48 çalışıyor genelde bu personeller ve iş yükünü görseniz gerçekten çalışma şartlarımız iyiymiş dersiniz. Şimdi diyeceksiniz o zaman işi bıraksınlar, ama bu sefer de maaş karşılamıyor.
    Bence karşı karşıya gelmesi gereken memur ve özel sektör çalışanları değil; halkın devlete tepki vermesi lazım bu erime karşısında.
    657 memurların çalışma saati aynıdır , 12 saat çalışan ona gore izin yapar, bazı polisler gündüz akşam izin izin yapar, bazıları daha farklı , arada gazla çalışma saati varsa parasını alır. Gece çalışma ve riskli çalışma ortamında bile extra para alırlar.kanun ile sabitttir
  • 13-05-2018, 22:55:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    657 memurların çalışma saati aynıdır , 12 saat çalışan ona gore izin yapar, bazı polisler gündüz akşam izin izin yapar, bazıları daha farklı , arada gazla çalışma saati varsa parasını alır. Gece çalışma ve riskli çalışma ortamında bile extra para alırlar.kanun ile sabitttir
    Hicbir polis fazla calisma parasi almiyor kardesim. 12 12 calisiliyor su anda cogu yerde. Yanlis bilgi vermeyelim.
  • 13-05-2018, 22:57:18
    #18
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum bu kadar kötüyse memurluğu bırakıp farklı alanlara yönelebilirsiniz.
    Yani ekonomi mükemmel öyle mi? Şu taraf tutmayı bırakıp objektif olsanız zaten gerçeği görürsünüz.