Bir Devlet Memuru'nun Maaşı Eriyor, Gözler Yaşlı
91
●4.540
- 13-05-2018, 20:45:56Bence de, dolarla maaş almaya başlasın.MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsteyince oluyor nasıl olsa...
- 13-05-2018, 20:46:38Edit : Konu memuriyet-asgari ücretli durumuna dönmesin, ekonomiyi konuşuyoruz burada.
- 13-05-2018, 22:46:05Üyeliği durduruldueğer ülkeyi yönetenlere oy verdiysen herkes sana beter ol diyecek.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer vermediysen isyan etmek hakkın.
her topluluk hak ettiği gibi yönetilir. - 13-05-2018, 22:48:47Her memur 8-5 mi çalışıyor?Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu konuda sağlık personellerinin, askeri personel ve kolluk kuvvetlerinin hakkının yendiğini düşünüyorum.
24-48 çalışıyor genelde bu personeller ve iş yükünü görseniz gerçekten çalışma şartlarımız iyiymiş dersiniz. Şimdi diyeceksiniz o zaman işi bıraksınlar, ama bu sefer de maaş karşılamıyor.
Bence karşı karşıya gelmesi gereken memur ve özel sektör çalışanları değil; halkın devlete tepki vermesi lazım bu erime karşısında. - 13-05-2018, 22:53:14Üyeliği durduruldu657 memurların çalışma saati aynıdır , 12 saat çalışan ona gore izin yapar, bazı polisler gündüz akşam izin izin yapar, bazıları daha farklı , arada gazla çalışma saati varsa parasını alır. Gece çalışma ve riskli çalışma ortamında bile extra para alırlar.kanun ile sabitttirGucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2018, 22:55:20Üyeliği durdurulduHicbir polis fazla calisma parasi almiyor kardesim. 12 12 calisiliyor su anda cogu yerde. Yanlis bilgi vermeyelim.MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2018, 22:57:18Yani ekonomi mükemmel öyle mi? Şu taraf tutmayı bırakıp objektif olsanız zaten gerçeği görürsünüz.MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsteyince oluyor nasıl olsa...