Her memur 8-5 mi çalışıyor?
Ben bu konuda sağlık personellerinin, askeri personel ve kolluk kuvvetlerinin hakkının yendiğini düşünüyorum.
24-48 çalışıyor genelde bu personeller ve iş yükünü görseniz gerçekten çalışma şartlarımız iyiymiş dersiniz. Şimdi diyeceksiniz o zaman işi bıraksınlar, ama bu sefer de maaş karşılamıyor.
Bence karşı karşıya gelmesi gereken memur ve özel sektör çalışanları değil; halkın devlete tepki vermesi lazım bu erime karşısında.
657 memurların çalışma saati aynıdır , 12 saat çalışan ona gore izin yapar, bazı polisler gündüz akşam izin izin yapar, bazıları daha farklı , arada gazla çalışma saati varsa parasını alır. Gece çalışma ve riskli çalışma ortamında bile extra para alırlar.kanun ile sabitttir