Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8-5 çalışıyorsun hafta sonların tatil 3 bin tl maaş alıyorsun haline şükret bence.. 1600 tlye calisiyorum ben napayım ???
Her memur 8-5 mi çalışıyor?
Ben bu konuda sağlık personellerinin, askeri personel ve kolluk kuvvetlerinin hakkının yendiğini düşünüyorum.
24-48 çalışıyor genelde bu personeller ve iş yükünü görseniz gerçekten çalışma şartlarımız iyiymiş dersiniz. Şimdi diyeceksiniz o zaman işi bıraksınlar, ama bu sefer de maaş karşılamıyor.
Bence karşı karşıya gelmesi gereken memur ve özel sektör çalışanları değil; halkın devlete tepki vermesi lazım bu erime karşısında.