• 13-05-2018, 20:28:22
    #1
    Merhaba, İyi akşamlar çok saygıdeğer R10 üyeleri.TL'nin tuvalet kağıdından farkı olmadığı şu günlerde kendimce bir hesap yapayım dedim, bir de ne göreyim?
    2013 yılında işe başladım. Aldığım Maaş 1.700 TL . Dolar o zamanlar 1,90 TL (Geziciler 1,80'den 1,90'a zıplattı). Maaşım yaklaşık 894 dolar.
    2018 yılına geliyoruz, geçen ay bankamatikten 2850 TL maaş çektik. Dolar 4,32 hadi biz 4,30 diyelim. Maaşım yaklaşık 662 dolar.
    2013 yılı çeyrek altın 139 TL. 12,5 adet çeyrek altın alabiliyorken şu anki maaşımla 9,5 adet çeyrek altın alabiliyorum.
    5 yılda maaşım 232 dolar erimiş. Neyse ki ekmeği dolarla almıyoruz da kafam rahat, iyi akşamlar.
  • 13-05-2018, 20:30:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Haklisin kardesim, bu daha iyi gunlerimiz. Dolar daha da yukselmeye devam ediyor, su anda 4,31 lira. Buyuk ihtimal secime kadar 4.50 degerini gececek gibi.
  • 13-05-2018, 20:31:01
    #3
    Durum bu kadar kötüyse memurluğu bırakıp farklı alanlara yönelebilirsiniz.
  • 13-05-2018, 20:33:41
    #4
    Batıyoruz Fuat abi 😐
  • 13-05-2018, 20:35:40
    #5
    Sen memursun bu hesabı yapıyorsun. Günlükçü haftalıkçı asgari ücret alan adam ne yapsın hocam ?
  • 13-05-2018, 20:36:29
    #6
    Geziciler zıplattı diyorsanız bence normal Dolar 1TL seviyelerine düşerken düşmesin diye ağlayan ihracatcılar vardı. Bir bakın kimler onlar doların artması kime yarıyor kimi üzüyor.
  • 13-05-2018, 20:39:19
    #7
    Enflasyon bu durumdayken sadece memurların değil tüm ülkenin başı ağrıyacak gibi. Allah vatanımıza milletimize zeval vermesin.
  • 13-05-2018, 20:40:12
    #8
    Memur ağlıyorsa özel sektördekiler ne yapsın? Bence memurlar Türkiye'de ses çıkarması gereken son kesim bulunduğumuz şartlar içerisinde. Şükretmeyi bilene.
  • 13-05-2018, 20:41:01
    #9
    asgari ücretliler ne yapsin bide o var