Merhaba, İyi akşamlar çok saygıdeğer R10 üyeleri.TL'nin tuvalet kağıdından farkı olmadığı şu günlerde kendimce bir hesap yapayım dedim, bir de ne göreyim?
2013 yılında işe başladım. Aldığım Maaş 1.700 TL . Dolar o zamanlar 1,90 TL (Geziciler 1,80'den 1,90'a zıplattı). Maaşım yaklaşık 894 dolar.
2018 yılına geliyoruz, geçen ay bankamatikten 2850 TL maaş çektik. Dolar 4,32 hadi biz 4,30 diyelim. Maaşım yaklaşık 662 dolar.
2013 yılı çeyrek altın 139 TL. 12,5 adet çeyrek altın alabiliyorken şu anki maaşımla 9,5 adet çeyrek altın alabiliyorum.
5 yılda maaşım 232 dolar erimiş. Neyse ki ekmeği dolarla almıyoruz da kafam rahat, iyi akşamlar.