• 13-05-2018, 23:00:58
    #19
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ekonomi mükemmel öyle mi? Şu taraf tutmayı bırakıp objektif olsanız zaten gerçeği görürsünüz.


    Ekonomi iyi tarzında bir cümle kullanmış mıyım? Hayır.

    Şikayetçi olduğu şeye devam etmeme tavsiyesinde bulundum mantıken. Bu kadar olay. Başka yere çekmeye gerek yok.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 13-05-2018, 23:04:15
    #20
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum bu kadar kötüyse memurluğu bırakıp farklı alanlara yönelebilirsiniz.
    öteki alanlar çok mu iyi?
  • 13-05-2018, 23:05:02
    #21
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öteki alanlar çok mu iyi?


    Tamam o zaman evde oturalım hep beraber. Ne diyeyim


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 13-05-2018, 23:06:09
    #22
    yeşildirekteki toptancılar hanında doluluk oranı %50 nin altına düştü birinde ikisin de değil çoğunda.
  • 13-05-2018, 23:09:09
    #23
    ihracat yapan memnun sesi çıkıyor mu otomobil üreticilerinin
  • 13-05-2018, 23:10:34
    #24
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam o zaman evde oturalım hep beraber. Ne diyeyim


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    sesli güldürdün beni. Allah da seni güldürsün.

    Neyse arkadaşlar inşallah herşey düzelir birgün.
  • 13-05-2018, 23:16:10
    #25
    MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    657 memurların çalışma saati aynıdır , 12 saat çalışan ona gore izin yapar, bazı polisler gündüz akşam izin izin yapar, bazıları daha farklı , arada gazla çalışma saati varsa parasını alır. Gece çalışma ve riskli çalışma ortamında bile extra para alırlar.kanun ile sabitttir
    Henüz memur değilim ama 112 - sağlık personelleri ile beraberim, personel yetersizliğinden genelde personeller çalışması gereken nöbet sayısından 4-5 nöbet daha fazla çalışıyor. Amcamda polis genelde eve gelince tekrar göreve çağırıyorlar. Devletimiz daha iyi şartlarda olur inşallah.
  • 13-05-2018, 23:21:21
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Devlet aylık 15 Milyar TL maaş ödüyor memurlara, bende bir devlet memuruyum biz 120 dolara da çalıştık 2001 de maaşım 120 dolara denk geliyordu. neyse son 2 yıldır memur maaşında bir erime var bunu teslim etmek lazım ama memur en azından iğneyi kendine batırmalı,

    arkadaşım kimse çalışmıyor, çok hantal bir yapı var herkes sorumluluğu birbirine atıyor kimse işini ciddiye almıyor iş sosyal hayat içinde aradan çıkartılması gereken bişey yada hayat devam ederken aradan çıkartılmak için uğranılan bir yere döndü inanın bunun sağ sol iktidar muhalefet ile alakalı değil genel bir durum ve bunu herkes yapıyor.

    polis asker hariç (askeri dsiplin olduğu için emir komuta düzeni) hemen hemen her kurumda bir laşkalık var, öğretmen desen derse geç girer, yazın gezer hakkıdır ama okul açılınca hastalığım var der rapor alır durmadan 40 gün hakkım var diye her eğitim öğretim içinde bunu tamamlayanlar var...

    sağlıkçılar zaten bir gün çalış duruma göre 48-72 saat yatış ben 3300 tl civarı maaş alıyorum bence yaptığım işin karşılığı hatta fazla bile bir memur istisna yerler hariç işe harcağı zamanı gün içinde topla 3 saati geçmez...
  • 13-05-2018, 23:29:24
    #27
    scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet aylık 15 Milyar TL maaş ödüyor memurlara, bende bir devlet memuruyum biz 120 dolara da çalıştık 2001 de maaşım 120 dolara denk geliyordu. neyse son 2 yıldır memur maaşında bir erime var bunu teslim etmek lazım ama memur en azından iğneyi kendine batırmalı,

    arkadaşım kimse çalışmıyor, çok hantal bir yapı var herkes sorumluluğu birbirine atıyor kimse işini ciddiye almıyor iş sosyal hayat içinde aradan çıkartılması gereken bişey yada hayat devam ederken aradan çıkartılmak için uğranılan bir yere döndü inanın bunun sağ sol iktidar muhalefet ile alakalı değil genel bir durum ve bunu herkes yapıyor.

    polis asker hariç (askeri dsiplin olduğu için emir komuta düzeni) hemen hemen her kurumda bir laşkalık var, öğretmen desen derse geç girer, yazın gezer hakkıdır ama okul açılınca hastalığım var der rapor alır durmadan 40 gün hakkım var diye her eğitim öğretim içinde bunu tamamlayanlar var...

    sağlıkçılar zaten bir gün çalış duruma göre 48-72 saat yatış ben 3300 tl civarı maaş alıyorum bence yaptığım işin karşılığı hatta fazla bile bir memur istisna yerler hariç işe harcağı zamanı gün içinde topla 3 saati geçmez...

    kaç milyon memur çalışmıyor devletin tüm işini sizin köylüler mi yapıyor? herşeyi geçtim hasta fazlalığından doktorların ruh sağlığı bozulmuş durumda ülkede. sen memurusun çok merak ettim. söyle de biz de kurumlar arası geçiş yapalım oraya