Devlet aylık 15 Milyar TL maaş ödüyor memurlara, bende bir devlet memuruyum biz 120 dolara da çalıştık 2001 de maaşım 120 dolara denk geliyordu. neyse son 2 yıldır memur maaşında bir erime var bunu teslim etmek lazım ama memur en azından iğneyi kendine batırmalı,

arkadaşım kimse çalışmıyor, çok hantal bir yapı var herkes sorumluluğu birbirine atıyor kimse işini ciddiye almıyor iş sosyal hayat içinde aradan çıkartılması gereken bişey yada hayat devam ederken aradan çıkartılmak için uğranılan bir yere döndü inanın bunun sağ sol iktidar muhalefet ile alakalı değil genel bir durum ve bunu herkes yapıyor.

polis asker hariç (askeri dsiplin olduğu için emir komuta düzeni) hemen hemen her kurumda bir laşkalık var, öğretmen desen derse geç girer, yazın gezer hakkıdır ama okul açılınca hastalığım var der rapor alır durmadan 40 gün hakkım var diye her eğitim öğretim içinde bunu tamamlayanlar var...

sağlıkçılar zaten bir gün çalış duruma göre 48-72 saat yatış ben 3300 tl civarı maaş alıyorum bence yaptığım işin karşılığı hatta fazla bile bir memur istisna yerler hariç işe harcağı zamanı gün içinde topla 3 saati geçmez...