Yani ekonomi mükemmel öyle mi? Şu taraf tutmayı bırakıp objektif olsanız zaten gerçeği görürsünüz.
Ekonomi iyi tarzında bir cümle kullanmış mıyım? Hayır.
Şikayetçi olduğu şeye devam etmeme tavsiyesinde bulundum mantıken. Bu kadar olay. Başka yere çekmeye gerek yok.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi