MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
657 memurların çalışma saati aynıdır , 12 saat çalışan ona gore izin yapar, bazı polisler gündüz akşam izin izin yapar, bazıları daha farklı , arada gazla çalışma saati varsa parasını alır. Gece çalışma ve riskli çalışma ortamında bile extra para alırlar.kanun ile sabitttir
Henüz memur değilim ama 112 - sağlık personelleri ile beraberim, personel yetersizliğinden genelde personeller çalışması gereken nöbet sayısından 4-5 nöbet daha fazla çalışıyor. Amcamda polis genelde eve gelince tekrar göreve çağırıyorlar. Devletimiz daha iyi şartlarda olur inşallah.