657 memurların çalışma saati aynıdır , 12 saat çalışan ona gore izin yapar, bazı polisler gündüz akşam izin izin yapar, bazıları daha farklı , arada gazla çalışma saati varsa parasını alır. Gece çalışma ve riskli çalışma ortamında bile extra para alırlar.kanun ile sabitttir
Hicbir polis fazla calisma parasi almiyor kardesim. 12 12 calisiliyor su anda cogu yerde. Yanlis bilgi vermeyelim.