LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit : Konu memuriyet-asgari ücretli durumuna dönmesin, ekonomiyi konuşuyoruz burada.
eğer ülkeyi yönetenlere oy verdiysen herkes sana beter ol diyecek.
eğer vermediysen isyan etmek hakkın.
her topluluk hak ettiği gibi yönetilir.