Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin oğlunuz şanslı günde 10-15 vaka yapıyor İstanbul 112
Benim eğitim gördüğüm istasyonda genelde bir gün bizim istasyonda diğer gün tatil ondan sonraki gün İstanbulun farklı bir noktasına yönlendiriyor kkm Yani personel sıkıntısı var, Trabzon'da da; ambulans çalışmıyor paramedik yok diye
Herkes haklı kendine göre ama; yatarak para kazanıyor demek yanlış.
Bana göre de yatarak para kazananlar masa başı vergi-sigorta memurları mesela. Eli klavye tutmaktan aciz insanları koymuşlar bir işi 1 saatte yapıyorlar. İki saat tc no girmeye çalışıyor.
Üstad ben genel bir eleştiri hatta öz eleştiri yaptım, bizim eleman antalya kışın sakin olur ama yaz gelince onlarda vakadan komuta merkezine dahi dönemezler ambulansta yatıp kalkarlar, kendimde aynı zamanda memurum hatta yöneticilik dahi yaptım sonra bıraktım işim değil dedim... ama gerçekten çalışmayan işini ciddiye almayan çok insan var bu ido ile alaklaı değil genel bir durum ve yazımda belirttim ayrıntılara bakarsanız