scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlıyorum sizi benim oğlum ile meslektaşsınız kendisi günde 1-2 vakaya çıkar yada hiç çıkmaz komuta merkezinde bekliyorlar benim anlatmak istediğim başka hocam p.tesi sabah gider ertesi sabah çıkar 4 gün evde
Sizin oğlunuz şanslı günde 10-15 vaka yapıyor İstanbul 112
Benim eğitim gördüğüm istasyonda genelde bir gün bizim istasyonda diğer gün tatil ondan sonraki gün İstanbulun farklı bir noktasına yönlendiriyor kkm Yani personel sıkıntısı var, Trabzon'da da; ambulans çalışmıyor paramedik yok diye
Herkes haklı kendine göre ama; yatarak para kazanıyor demek yanlış.
Bana göre de yatarak para kazananlar masa başı vergi-sigorta memurları mesela. Eli klavye tutmaktan aciz insanları koymuşlar bir işi 1 saatte yapıyorlar. İki saat tc no girmeye çalışıyor.