hadidelioglan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memur ağlıyorsa özel sektördekiler ne yapsın? Bence memurlar Türkiye'de ses çıkarması gereken son kesim bulunduğumuz şartlar içerisinde. Şükretmeyi bilene.
bu düşünceye karşıyım. Doktor 10.000 TL maaş alır. Hemşire 5.000 TL yakın maaş alır. Öğretmenlerin en kötüsü 4.500 TL maaş alır. İş memura gelince maaşları çok fazla memur suan 2750 TL maaş alıyor. Devlet kadrosunda içinde en düşük maaş alan memurdur. Hepsi 8-5 çalışır. Hatta sağlık sektörü nöbete kalınca 2 katı görev ücreti alır. Memurları hor görmeyi bırakın. Devlet kadrosu içindeki en alt seviye maaş memurundur.