• 17-04-2018, 13:18:15
    #55
    meksikalı bir arkadaşım vardı bir kız kendisiyle muhabbetimizde Türkiye'nin iç durumlarından falan bahsetmiştim o günden sonra bana narko trafikante diye dalga geçmeye başlamıştı. Brezilya'lı arkadaşta bana direkt trafikante diyordu uyuşturucu taciriymiş sanırım. Dalgaya almayı çok seviyorlar bildiğim kadarıyla sakın Türkiye olaylarını anlatmayın adamlara ışid canlı bomba patlattı ülkemizde diyorum adam bana canlı bomba diye dalga geçiyor anlamadım hiç bir şey
  • 17-04-2018, 14:00:45
    #56
    benim biladerde şili/sandiego'da hocam, senin kafada takılıyor. yalnız ispanyollar buraları nasıl sömürdüyse etkisi bitmez artık. üstüne dil ve dinlerini de empoze etmişler komşu ülkelerin durumu hep aynı.
  • 17-04-2018, 15:23:33
    #57
    benide götürün hocam uzun namululu silahlarla sokaklarda karşı kartellerle sorun yaşayalım
  • 17-04-2018, 15:30:57
    #58
    aadilenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam, para yok ama huzur var millette, vur patlasın çal oynasın modundalar... Huzuru burada buldum...
    Nasıl oturma izni ve çalışma izni aldınız?
  • 17-04-2018, 15:46:22
    #59
    Hocam acı biberi meşhurmu birde tacomuy yiyecğinin adı
  • 17-04-2018, 16:14:08
    #60
    TRİNİDAD SCORPİON lazım yollayabilirmisin
  • 17-04-2018, 16:24:11
    #61
    Hocam, benim Forex, yt ve site gelirlerim var, onlara güvenerek geldim buralara,
    Sonra birde görünür işim olsun diye dondurmacı işine girdim burada, normalde bir yıl dil öğrenir dönerim diyordum, ama dönsemde kpss ile bi işe giremeyeceğimi düşündüm...
    Geçim deyince, burada bir aile türkiyede harcadığının yarı fiyatına geçinir...
    Burada iş gücü de ucuz, japon, kanada, alman, abd fabrikaları var, bulunduğum şehrin bi köşesince japonlara teşekkür için bi büst bile dikmişler o derece...


    R@mses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçimini nasıl sağlıyorsun orda? Aylık kaç TL lik bir gelir normal yaşatır?




    Oturma iznim çalışma iznim yok hocam, 6 aylık vize ile girdim, öyle kaldım, Bi küçük dükkan açtım, kimse gelip vergi levhan nerede diye sormadı, öyle rahat bi memleket burası... Ama araştırdım zamanında, vize süresi bitince çıkmassan, cüzi bi miktar ödeyerek kalmaya devam edilebiliyormuş, o yüzden, pek takmadım kafaya... Burada çok fazla göçmen var, Tren hattını kullanarak ABD ye geçmek için geliyorlar, sonra buralarda kalıyorlar,


    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl oturma izni ve çalışma izni aldınız?




    Yollanır belki hocam, ama ben bi kağıt parçasını ups kargo ile 150 tl ye gönderttim memleketten,
    Ucuz yolunu araştırmak lazım...


    KatzeCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TRİNİDAD SCORPİON lazım yollayabilirmisin




    Aynen hocam, burada millet şekerin üzerine acı biber döküp yiyor, Sokaklarda, pilastik bardak içinde dilimlenmiş meyve satan çok var, acılı... o derece... Tacoz oda on numaradır... ama dikkat etmek lazım çok ucuzları için, "tacos de perro" denir Köpek etli...


    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam acı biberi meşhurmu birde tacomuy yiyecğinin adı




    Burada herkese yer var hocam, geniş memleket, Panamada 3 saat, Meksikada 2 saatlik polis sorgusunu saymassam, Sitres sıfır... her hafta ayrı fiesta... (Parti...)




    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide götürün hocam uzun namululu silahlarla sokaklarda karşı kartellerle sorun yaşayalım
  • 17-04-2018, 16:38:54
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Meksika ha, konu ilginçleşecek takipteyim.
  • 17-04-2018, 16:40:33
    #63
    Aynen hocam, millette bi aşağılık kompleksi var, çok rahat anlaşılıyor, Hala da sömürülmeye devam ediyorlar, Hertarap yabancı firmalarla dolu, ve iş gücü çok ucuz...


    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim biladerde şili/sandiego'da hocam, senin kafada takılıyor. yalnız ispanyollar buraları nasıl sömürdüyse etkisi bitmez artık. üstüne dil ve dinlerini de empoze etmişler komşu ülkelerin durumu hep aynı.




    Aynen hocam, Bide bu türk dizileri olayı var, ben meksikaya ilk geldiğimde, azteca tv diye bi kanalda, kuzey güney dizisi vardı, sonra gördümki, fatmagülden, aşkı memnuya tüm aşk ihtiras dizileri burda tvlerde oynamış, bi türkiye merakı var millette... truzim sirketleri radyodan türkiye turu reklamı yapıyor, denk geldim şaşırdım...


    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meksikalı bir arkadaşım vardı bir kız kendisiyle muhabbetimizde Türkiye'nin iç durumlarından falan bahsetmiştim o günden sonra bana narko trafikante diye dalga geçmeye başlamıştı. Brezilya'lı arkadaşta bana direkt trafikante diyordu uyuşturucu taciriymiş sanırım. Dalgaya almayı çok seviyorlar bildiğim kadarıyla sakın Türkiye olaylarını anlatmayın adamlara ışid canlı bomba patlattı ülkemizde diyorum adam bana canlı bomba diye dalga geçiyor anlamadım hiç bir şey




    Hocam, burada market zincirleri daha küçük esnafı bitirememiş.. her köşe başında küçük bakkallar var, akşam sekizden sonra bakkal önlerinde sıra bile görebilirsiniz, o derece,, bide burada satış yapmak çok kolay, anladığım kadarıyla devlet hırsızlık yapmasında ne yaparsa yapsın diyor... işi olmayan kapının önüne hemen bi tezgah kuruyor, tacoz satıyor, çocuklara şeker satıyor, bi şekilde geçiniyor...


    rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakkal varmı orda.




    Avrupa Schengen vizen varsa latin amerikaya 1600 - 2000 civarı hocam, almanya aktarmalı... Ben ilk bileti frankfurt aktarmalı almıştım, transitte vize gereksiz demelerine rağmen, lufthansa firması Uçağa almadı... sonra duydum ki herkes transit diye gidip almanyada sığınmacı oluyormuş
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçak bileti nkdr git gel




    Hocam kolombiya, panama, vize sormadı bile, ama Meksikaya girerken, resmi internet sitesinden bi form doldurdum, bunun çıktısını al girişte göster bir aylık vize yerine geçiyor dediydi, öyle yaptım ama olmadı girişte 2 saat beni bi odaya kapatıp sorguladılar, ingilizce seviyem, bir yıl dandik hazırlık okumuş biri olarak kötü, ama derdimi anlattığımı düşünüyorum yaşadığım en kötü durum, panama'daki polis kontrolü, herifler elimdeki türk pasaportunu görür görmez etrafımı sarıp sorguya başladılar, çantalarımı didik didik ettiler, biletlerimi alıp garajdaki çantalarımı aradılar, 3 saat.. o yüzden biraz terledim... Biraz da sakalıma taktılar galiba, malüm isid dönemiydi


    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vize işlemleri için ne yaptınız? ne kadar bir para ile bu yola çıktınız? İngilizce seviyeniz nedir? konaklama olarak nasıl bir yol izliyor sunuz? Çalıştığınız bir yer kurum var mı? Başınıza gelen en zor durumunuz nedir? Çok teşekkürler




    Yok hocam adana 10 tane meksika eder


    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adanayla yarışır mı?