Hocam, benim Forex, yt ve site gelirlerim var, onlara güvenerek geldim buralara,
Sonra birde görünür işim olsun diye dondurmacı işine girdim burada, normalde bir yıl dil öğrenir dönerim diyordum, ama dönsemde kpss ile bi işe giremeyeceğimi düşündüm...
Geçim deyince, burada bir aile türkiyede harcadığının yarı fiyatına geçinir...
Burada iş gücü de ucuz, japon, kanada, alman, abd fabrikaları var, bulunduğum şehrin bi köşesince japonlara teşekkür için bi büst bile dikmişler o derece...


R@mses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçimini nasıl sağlıyorsun orda? Aylık kaç TL lik bir gelir normal yaşatır?




Oturma iznim çalışma iznim yok hocam, 6 aylık vize ile girdim, öyle kaldım, Bi küçük dükkan açtım, kimse gelip vergi levhan nerede diye sormadı, öyle rahat bi memleket burası... Ama araştırdım zamanında, vize süresi bitince çıkmassan, cüzi bi miktar ödeyerek kalmaya devam edilebiliyormuş, o yüzden, pek takmadım kafaya... Burada çok fazla göçmen var, Tren hattını kullanarak ABD ye geçmek için geliyorlar, sonra buralarda kalıyorlar,


pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl oturma izni ve çalışma izni aldınız?




Yollanır belki hocam, ama ben bi kağıt parçasını ups kargo ile 150 tl ye gönderttim memleketten,
Ucuz yolunu araştırmak lazım...


KatzeCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TRİNİDAD SCORPİON lazım yollayabilirmisin




Aynen hocam, burada millet şekerin üzerine acı biber döküp yiyor, Sokaklarda, pilastik bardak içinde dilimlenmiş meyve satan çok var, acılı... o derece... Tacoz oda on numaradır... ama dikkat etmek lazım çok ucuzları için, "tacos de perro" denir Köpek etli...


baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam acı biberi meşhurmu birde tacomuy yiyecğinin adı




Burada herkese yer var hocam, geniş memleket, Panamada 3 saat, Meksikada 2 saatlik polis sorgusunu saymassam, Sitres sıfır... her hafta ayrı fiesta... (Parti...)




Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benide götürün hocam uzun namululu silahlarla sokaklarda karşı kartellerle sorun yaşayalım