meksikalı bir arkadaşım vardı bir kız kendisiyle muhabbetimizde Türkiye'nin iç durumlarından falan bahsetmiştim o günden sonra bana narko trafikante diye dalga geçmeye başlamıştı. Brezilya'lı arkadaşta bana direkt trafikante diyordu

uyuşturucu taciriymiş sanırım. Dalgaya almayı çok seviyorlar bildiğim kadarıyla sakın Türkiye olaylarını anlatmayın adamlara ışid canlı bomba patlattı ülkemizde diyorum adam bana canlı bomba diye dalga geçiyor anlamadım hiç bir şey