aadilenn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben daha cok bas kenti dusunuyorum tarihi ve turistik gezi olarak
88
●7.298
Ben daha cok bas kenti dusunuyorum tarihi ve turistik gezi olarak
benimde gerçekten yaşamak istediğim ülkelerden biridir nedeni ise insanların stresten uzak oluşu ve insanların sıcak kanlı oluşunu biliyorum okuduklarımla Cancun'u merak ediyorum nerede kalıyor bilemem inşallah bi gün gitmek nasip olur sizede başarılar
Birkaç maya pramiti görmeden de dönmezsiniz... 


Sanki yalan borcum var millete, Bende bunu anlatmaya çalışıyordum, O yüzden buradayım 
