• 17-04-2018, 02:53:50
    #37
    aadilenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyur gel hocam, Şehir arıyorsan, Cancun buranın antalyasıdır... Tabi nasıl biryer aradığına bağlı,,, kültür diyorsan guanajuato şehri turistlerin en uğrak yeridir...
    Cancun'u bitirdi Amerikalilar ya orasi 2-3 yila copluge donmeye mahkum gibi geliyor bana oyle guzellikleri geride biraktik biz artik Ben daha cok bas kenti dusunuyorum tarihi ve turistik gezi olarak
  • 17-04-2018, 02:59:55
    #38
    Yerel halk hangi dili konuşuyor? ve geçirdiğin süre boyunca o dili öğrenmen kolay oldu mu?

    Başarılar.
  • 17-04-2018, 03:00:02
    #39
    Allah yolunuzu açık eylesin valla imrendim bu kadar kararlı oluşunuza kaybedecek çok fazla birşeyiniz yok demekki benimde gerçekten yaşamak istediğim ülkelerden biridir nedeni ise insanların stresten uzak oluşu ve insanların sıcak kanlı oluşunu biliyorum okuduklarımla Cancun'u merak ediyorum nerede kalıyor bilemem inşallah bi gün gitmek nasip olur sizede başarılar
  • 17-04-2018, 03:00:34
    #40
    Başkentte iyidir hocam, yeşili boldur, Birkaç maya pramiti görmeden de dönmezsiniz...


    CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cancun'u bitirdi Amerikalilar ya orasi 2-3 yila copluge donmeye mahkum gibi geliyor bana oyle guzellikleri geride biraktik biz artik Ben daha cok bas kenti dusunuyorum tarihi ve turistik gezi olarak




    İspanyolca Hocam, ilk bir ay telefon elimde sürekli google translate kullandım, bir aydan sonra günlük çat pat konuşmaya başladım, iki ay sonra da telefonu elimden bıraktım, Öğrenmek için ispanyolca ingilizceden daha kolay bence... Benim az bucuk bi ingilizcem var, ilk girişte iki saatlik bi polis sorgusu geçirdim, adamlar burada pek türk görmeye alışık olmadıklarından galiba, çok soru sordular, ABD ye kaçak geçeceğimi falan sandılar...


    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerel halk hangi dili konuşuyor? ve geçirdiğin süre boyunca o dili öğrenmen kolay oldu mu?

    Başarılar.
  • 17-04-2018, 03:08:25
    #41
    Üyeliği durduruldu
    dur googleden bakim de bi kaç tanede ben sallayaym şuraya yorum

    Meksika, resmî adıyla Meksika Birleşik Devletleri, Kuzey Amerika'nın güney yarısında yer alan federal cumhuriyet.


    Başkan: Enrique Peña Nieto Trend
    Başkent: Meksiko
    Telefon kodu: +52
    Kıta: Kuzey Amerika
    Para birimi: Meksika pesosu
    Nüfus: 127,5 milyon

    Grand Fiesta Americana Chapultepec

    Fiesta Americana Reforma
    Barcelo Mexico Reforma


    en iyi otelleridir oooo çok kaldım hayatım meksika olmuş (((:
  • 17-04-2018, 03:10:51
    #42
    Eyvallah hocam, Bizim memleketin en büyük sorunu kutuplaşma, siyaset hocam, bunu buraya gelince daha iyi anladım,
    Bizde iki kişi bir araya geldimi ya futbol, ya siyaset, konuşuyor, sürekli bi tartışma ortamı... Burdada yolsuzluk almış başını gidiyor, ama kimsenin siyaset için siyasetçi için kavga ettiğini görmedim...




    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yolunuzu açık eylesin valla imrendim bu kadar kararlı oluşunuza kaybedecek çok fazla birşeyiniz yok demekki benimde gerçekten yaşamak istediğim ülkelerden biridir nedeni ise insanların stresten uzak oluşu ve insanların sıcak kanlı oluşunu biliyorum okuduklarımla Cancun'u merak ediyorum nerede kalıyor bilemem inşallah bi gün gitmek nasip olur sizede başarılar




    Hocam, sizin hayallerinizin bittiği yerde bizim gerçeklerimiz başlar...


    Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dur googleden bakim de bi kaç tanede ben sallayaym şuraya yorum

    Meksika, resmî adıyla Meksika Birleşik Devletleri, Kuzey Amerika'nın güney yarısında yer alan federal cumhuriyet.


    Başkan: Enrique Peña Nieto Trend
    Başkent: Meksiko
    Telefon kodu: +52
    Kıta: Kuzey Amerika
    Para birimi: Meksika pesosu
    Nüfus: 127,5 milyon

    Grand Fiesta Americana Chapultepec

    Fiesta Americana Reforma
    Barcelo Mexico Reforma


    en iyi otelleridir oooo çok kaldım hayatım meksika olmuş (((:
  • 17-04-2018, 03:13:28
    #43
    Üyeliği durduruldu
    aadilenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocam, Bizim memleketin en büyük sorunu kutuplaşma, siyaset hocam, bunu buraya gelince daha iyi anladım,
    Bizde iki kişi bir araya geldimi ya futbol, ya siyaset, konuşuyor, sürekli bi tartışma ortamı... Burdada yolsuzluk almış başını gidiyor, ama kimsenin siyaset için siyasetçi için kavga ettiğini görmedim...








    Hocam, sizin hayallerinizin bittiği yerde bizim gerçeklerimiz başlar...
    bu ne şimdi sidik yarışına mı girdiniz benimle hayaller felan ?
  • 17-04-2018, 03:29:44
    #44
    Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ne şimdi sidik yarışına mı girdiniz benimle hayaller felan ?
    Admine rica edin baksın hangi ülkeden giriş yaptığına tartışmaya gerek var mı?
  • 17-04-2018, 03:33:52
    #45
    Aynen katılıyorum, Sanki yalan borcum var millete, Bende bunu anlatmaya çalışıyordum, O yüzden buradayım


    Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admine rica edin baksın hangi ülkeden giriş yaptığına tartışmaya gerek var mı?





    Madem tartışma konusu oldu, değmez ama şu fotoyu şuraya bırakayımda kapak olsun
    Kullandığım adsenseden bi görüntü... Meksika adresli bi adsenseyi kim alır ki...
    https://resmim.net/f/p2HC3l.jpg