Başkentte iyidir hocam, yeşili boldur, Birkaç maya pramiti görmeden de dönmezsiniz...


CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cancun'u bitirdi Amerikalilar ya orasi 2-3 yila copluge donmeye mahkum gibi geliyor bana oyle guzellikleri geride biraktik biz artik Ben daha cok bas kenti dusunuyorum tarihi ve turistik gezi olarak




İspanyolca Hocam, ilk bir ay telefon elimde sürekli google translate kullandım, bir aydan sonra günlük çat pat konuşmaya başladım, iki ay sonra da telefonu elimden bıraktım, Öğrenmek için ispanyolca ingilizceden daha kolay bence... Benim az bucuk bi ingilizcem var, ilk girişte iki saatlik bi polis sorgusu geçirdim, adamlar burada pek türk görmeye alışık olmadıklarından galiba, çok soru sordular, ABD ye kaçak geçeceğimi falan sandılar...


ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerel halk hangi dili konuşuyor? ve geçirdiğin süre boyunca o dili öğrenmen kolay oldu mu?

Başarılar.