• 17-04-2018, 01:52:29
    #10
    İki ay kadar önce evimin arka sokağında bi torbacıyı kurşunladılar, ama otel yakanını görmedim hocam, bakkala diye çıktım baktım tüm yollar tutulmuş


    keiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reis karteller otel basıp milleti diri diri yakıyolarmış dogrumu
  • 17-04-2018, 01:53:34
    #11
    Meksika sıkıntılı bir yer ama herkes mutludur orda oranın milletinde kafa zaten milyon hergün barda içer yatarlar Rahatınız ve kafanız her daim güzel olsun hocam
  • 17-04-2018, 01:54:36
    #12
    Hocam, o aadilenn, boşvermişliğin bir işareti değilmi,, bende memlekette Uluslararası ilişkiler okudum, baktım kpss ile beni işe alacakları yok, bende boşver bari dil öreneyim dedim di




    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz huzuru bulmak iiçin Eyüp Sultan'a gidemiyoruz. Millet Macaristan, Arjantin, Meksika dolaşıyor.

    H @aadiilenn Yeme bizi. (Rumuz tam uydu )
  • 17-04-2018, 01:55:07
    #13
    aadilenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki ay kadar önce evimin arka sokağında bi torbacıyı kurşunladılar, ama otel yakanını görmedim hocam, bakkala diye çıktım baktım tüm yollar tutulmuş


    neden bilmiyorum ama en çok sevdiğim ülkelerden biri meksika cidden. ismi mi güzel anlamadım.
    ha hocam tijuana ya gittiniz mi hiç?
    gece hayatı latinler felan cok ünlüymüş de
  • 17-04-2018, 01:56:56
    #14
    Eyvallah hocam, buraya geleli 15-16 ay oldu, daha kimsenin siyaset konuştuğuna denk gelmedim çok ilginç gelmişti enbaşlarda...


    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meksika sıkıntılı bir yer ama herkes mutludur orda oranın milletinde kafa zaten milyon hergün barda içer yatarlar Rahatınız ve kafanız her daim güzel olsun hocam
  • 17-04-2018, 01:57:42
    #15
    Necis yaoiyorsunuy hicam
  • 17-04-2018, 01:57:59
    #16
    Niye meksika ?
  • 17-04-2018, 01:58:05
    #17
    birine günaydın diyince seni vuracak gibi bakıyor mu ?
  • 17-04-2018, 01:59:50
    #18
    Yok hocam, ama methini duydum ama ararsan meksikanın her yerinde gece hayatı bulursun, 5-10 şehirini gezdiktenh sonra, irapuatoya geldim burada saplandım kaldım, Bi küçük dükkan da açtım kimse kimseye sen ne yapıyon diye sormuyor, iş kurmak çok kolay...


    keiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden bilmiyorum ama en çok sevdiğim ülkelerden biri meksika cidden. ismi mi güzel anlamadım.
    ha hocam tijuana ya gittiniz mi hiç?
    gece hayatı latinler felan cok ünlüymüş de




    Yok hocam, burada, selamla kalkıp selamla yatıyor millet, bide iki laflarından biri, gracias.
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birine günaydın diyince seni vuracak gibi bakıyor mu ?