Eyvallah hocam, buraya geleli 15-16 ay oldu, daha kimsenin siyaset konuştuğuna denk gelmedim çok ilginç gelmişti enbaşlarda...


roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meksika sıkıntılı bir yer ama herkes mutludur orda oranın milletinde kafa zaten milyon hergün barda içer yatarlar Rahatınız ve kafanız her daim güzel olsun hocam