Eyvallah hocam, buraya geleli 15-16 ay oldu, daha kimsenin siyaset konuştuğuna denk gelmedim

çok ilginç gelmişti enbaşlarda...
Meksika sıkıntılı bir yer ama herkes mutludur orda oranın milletinde kafa zaten milyon hergün barda içer yatarlar

Rahatınız ve kafanız her daim güzel olsun hocam