Web işleri, Ayrietten dediğim gibi, bi dondurma dükkanı açtım hocam, aklımda bilgisayar tamiri, yada film satısı vardı ama, Dondurmada sabit kaldım, (Burada çok fazla filmci var, bildiğim türkiyede bu söktör bitmek üzereydi... )
Yok hocam ABD beni sarmaz, ama Kanada belki olur, Burada bi kızarkadaşım var, yoksa çoktan inerdim brezilya'ya...
İyiymiş hocam , geçimi nasıl sağlıyorsun , web işleri ile mi yoksa düzenli bir çalıştığın iş var mı ? Bu arada senin Meksika'dan sonraki durak sınırdan ABD olur demedi deme