Aynen katılıyorum, Sanki yalan borcum var millete, Bende bunu anlatmaya çalışıyordum, O yüzden buradayım


Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admine rica edin baksın hangi ülkeden giriş yaptığına tartışmaya gerek var mı?





Madem tartışma konusu oldu, değmez ama şu fotoyu şuraya bırakayımda kapak olsun
Kullandığım adsenseden bi görüntü... Meksika adresli bi adsenseyi kim alır ki...
https://resmim.net/f/p2HC3l.jpg