Konu
Meksika'da Yaşıyorum, Var mı sorusu Olan (;
17-04-2018, 14:00:45
#56
WBmuHAfiz
benim biladerde şili/sandiego'da hocam, senin kafada takılıyor. yalnız ispanyollar buraları nasıl sömürdüyse etkisi bitmez artık. üstüne dil ve dinlerini de empoze etmişler komşu ülkelerin durumu hep aynı.