• 05-04-2018, 01:07:29
    #19
    Bize değer veren yok ki.
  • 05-04-2018, 01:18:54
    #20
    SEO & PR 5421044962
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiler okuyucu oldu artık (:
    Hocam en eskilerden siz varsınız sanırım ?
  • 05-04-2018, 04:17:17
    #21
    3 yıl sonra görüşmek üzere
  • 05-04-2018, 05:18:08
    #22
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıl sonra görüşmek üzere
    "14+ Yıllık üyeler konuya " ​olacak o zaman da ​​​
  • 05-04-2018, 08:50:40
    #23
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiler okuyucu oldu artık (:
    okuyoruz
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşlanıyormuyuz ne
    ölecez
    Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bırak promosyonu özel bir rank bile düşünülmüyor, önemsendiğini sanmıyorum. 10 senelik üye 5 senelik üye.
    R10'un eski ruhu olsaydı zaten bu çoktan yapılmıştı.
    olsa süper olur
    Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neler gördük 11 senede
    kimler geldi kimler geçti
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize değer veren yok ki.
    bitcoin olduğu sürece zor hocam
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "14+ Yıllık üyeler konuya " olacak o zaman da

    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıl sonra görüşmek üzere
    bekleriz
  • 05-04-2018, 09:39:15
    #24
    Emeklilik ikramiyemi alıyorum ben her ay Yoksa size vermediler mi daha
  • 05-04-2018, 09:55:16
    #25
    Üyeliği durduruldu
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeklilik ikramiyemi alıyorum ben her ay Yoksa size vermediler mi daha
    yok başkan bizim maaşları sana vermişler dağıt diye sende bizim maaşları şey etmişssin
  • 05-04-2018, 10:00:51
    #26
    benimki kaç olmuş acaba
  • 05-04-2018, 10:01:54
    #27
    Şafak 21