• 05-04-2018, 13:10:30
    #46
    biz daha yolun başındayız
  • 05-04-2018, 13:10:45
    #47
    10 + yapsak olmaz mı
  • 05-04-2018, 13:10:54
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olabilir aslında. Yenilik iyidir. Ama adminler karar verecektir

    x yıllık üye
    y ticaret sayısını geçmiş
    z mesaj sayısını geçmiş


    gibi kriterler olabilir
    başkan bu rank işini çöz ya
  • 05-04-2018, 13:18:59
    #49
    Bence 10 Yıl üyeliği olanlara ayrı bir rütbe getirilmesi laızm.
  • 05-04-2018, 13:19:13
    #50
    Eskiler toplanmış yine.
  • 05-04-2018, 14:08:20
    #51
    baya kalabalıkmışız
  • 05-04-2018, 15:03:56
    #52
    Dedeniz olarak bende buradayım gençler baba yorgun.
  • 05-04-2018, 15:07:44
    #53
    10 olmuştur artık heralde
  • 05-04-2018, 16:24:51
    #54
    bize zamanı var galiba