• 07-04-2018, 00:26:29
    #73
    gel biz şunu 10 yıl yapalım. ne kaldı.
  • 07-04-2018, 00:44:58
    #74
    Ayrıcalığı falan geçtim ben aylardır ultra mesaj kutusu bile alamıyorum ilgililere mesaj da attım kimse dönüş yapmadı.
  • 07-04-2018, 00:57:00
    #75
    İhtiyar heyeti toplansın.
  • 07-04-2018, 01:17:46
    #76
    Zaman hızla akıp geçiyor
  • 07-04-2018, 01:19:49
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hadi hayırlısı
  • 07-04-2018, 02:19:38
    #78
    Okadar Oldumu ya
  • 07-04-2018, 12:56:20
    #79
    Gençliğimi verdim ben buraya,saçımı süpürge ettim.
  • 07-04-2018, 13:01:44
    #80
    Üyeliği durduruldu
    ahhh eski zamanlar eski r10
  • 07-04-2018, 13:04:10
    #81
    niye 11 ? bi kriter olacaksa 10 olmalı düz hesap