• 05-04-2018, 16:28:39
    #55
    Bizde az değiliz yani .
  • 05-04-2018, 16:37:53
    #56
    Yaşlanmışız sanırım.
  • 05-04-2018, 17:28:48
    #57
    Kuralları bilmediğim için kapatılan hesabımın kayıt tarihi 2007 yılının Nisan ayı. Tabi o zamanlar daha genç, bilgisiz ve tecrübesizdim. Zaman nasıl da değiştiriyor her şeyi, herkesi. iyi ki varsın Ronaldinho. Sen olmasan burası da olmazdı sanırım ( :
  • 05-04-2018, 17:40:24
    #58
    burdan ersanı iyi dileklerimle anıyorum 1000 . üyeydim gitti gül gibi serkan nickim
  • 05-04-2018, 17:49:01
    #59
    Ersan bana vapurda 100 liraya ömürlük platin üyelik satıyordu şimdi 2 yıllığı 1600 lira olmuş keşke güvenip alsaydım diğer birkaç kişi gibi.
  • 05-04-2018, 18:27:19
    #60
    ****** döneminde aldım ben ersan döneminde alıananlar iptal oldu sanırım
  • 05-04-2018, 18:41:33
    #61
    çok aktif olduğumuz söylenemez pek ama bayadır buralardayız.
  • 06-04-2018, 00:46:59
    #62
    yaşlanmışsınız artık emekli olun
  • 06-04-2018, 00:56:45
    #63
    11 yıllık ne çok üye varmış, bu konu açılsın diye bekliyorlarmış sanki.