Seneler neden önemli anlamıyorum. r10da bulunuyoruz çünkü r10 sayesinde işlerimi hallediyoruz, ortamı sayesinde sorunlarımızı çözüyoruz. Son zamanlarda sıklıkla buradaki üyelik senesine istinaden şu olmalı falan diyenlerin sayısı arttı. r10 için gelmiyoruz ki burada bu site x, y, z de olabilridi. Bir zamanında r10un toplamayı başardığı bu potansiyeli yüksek kitle için geliyoruz. Bunu bir belirgenliştirmek lazım önce.Tamam r10da olduğumuz seneler içinde buraya ve bu isme karşı da bir sempati geliştirdik ama hani derler ya "Ben elmayı seviyorum diye, elma beni sevmek zorunda mı?".