• 05-04-2018, 10:04:25
    #28
    canimsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimki kaç olmuş acaba
    11 yıl 2 ay abi



    Bari 5 yıllıklarada yarı promosyon, bir şeyler versinler
  • 05-04-2018, 10:18:56
    #29
    r10 dan bişey beklemek yerine biz r10 a katıkı sağlamalıyız arkadaşlar.
  • 05-04-2018, 10:24:06
    #30
    Hey gidi günler hey
  • 05-04-2018, 10:41:49
    #31
    Seneler neden önemli anlamıyorum. r10da bulunuyoruz çünkü r10 sayesinde işlerimi hallediyoruz, ortamı sayesinde sorunlarımızı çözüyoruz. Son zamanlarda sıklıkla buradaki üyelik senesine istinaden şu olmalı falan diyenlerin sayısı arttı. r10 için gelmiyoruz ki burada bu site x, y, z de olabilridi. Bir zamanında r10un toplamayı başardığı bu potansiyeli yüksek kitle için geliyoruz. Bunu bir belirgenliştirmek lazım önce.Tamam r10da olduğumuz seneler içinde buraya ve bu isme karşı da bir sempati geliştirdik ama hani derler ya "Ben elmayı seviyorum diye, elma beni sevmek zorunda mı?".
  • 05-04-2018, 10:43:21
    #32
    Bende burdayım, unutmayın beni
  • 05-04-2018, 11:11:03
    #33
    Kendi 11 yıl ya.. Özellikle 11+ yazmış
  • 05-04-2018, 11:29:35
    #34
    Üyeliği durduruldu
    experienceee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi 11 yıl ya.. Özellikle 11+ yazmış
    ne yazım
  • 05-04-2018, 11:45:37
    #35
    11 yıl değilde 10 yıl bile yeterli aslında özelik olması için
  • 05-04-2018, 11:47:36
    #36
    Zaman ne çabuk geçiyor gerçekten hiç anlamıyorusun.