11+ Yıllık üyeler konuya :) - Sayfa 13 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
11+ Yıllık üyeler konuya :)
112
●
4.789
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
11+ Yıllık üyeler konuya :)
İlk
3
8
9
10
11
12
13
18-07-2019, 00:14:24
#109
osmandogan
11 yıldır buradayız
18-07-2019, 00:18:39
#110
SARI
10 yıl sonra da girecekmiyiz r10a..40-50 olacak yaşlar..
18-07-2019, 00:19:21
#111
shafack
12 oldu
18-07-2019, 11:40:11
#112
Lone
Gençliğimiz r10'da geçti
18-07-2019, 12:04:26
#113
Asilzade
Exen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba aradaşlar yahu bizim sendika kurmamız lazım r10 için bize neden hiç promosyon ürünler göndermiyorlar yıllardır r10 dayız ama tık yok ayıp değil mi
yönetim duy sesimizi prmosyon istiyoruz
böyle dedi ve banlandı.
adam daha sendika kuracaktı
İlk
3
8
9
10
11
12
13
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler