Exen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba aradaşlar yahu bizim sendika kurmamız lazım r10 için bize neden hiç promosyon ürünler göndermiyorlar yıllardır r10 dayız ama tık yok ayıp değil mi

yönetim duy sesimizi prmosyon istiyoruz
böyle dedi ve banlandı.
adam daha sendika kuracaktı