• 04-04-2018, 19:12:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de isterem
    saaa yoohhhturr :-D
  • 04-04-2018, 20:59:53
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskiler okuyucu oldu artık (:
  • 04-04-2018, 21:03:08
    #12
    Exen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saaa yoohhhturr :-D
    Niye agam benim gunahım nedir
  • 04-04-2018, 21:03:22
    #13
    hayret 5 aylık üyeler 5 ay üstü diye falan konu açmamış herkes kendine çalışıyor
  • 04-04-2018, 21:09:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye agam benim gunahım nedir
    alacağını aldın sen yeter
  • 04-04-2018, 23:47:33
    #15
    yaşlanıyormuyuz ne
  • 04-04-2018, 23:51:46
    #16
    bırak promosyonu özel bir rank bile düşünülmüyor, önemsendiğini sanmıyorum. 10 senelik üye 5 senelik üye.
    R10'un eski ruhu olsaydı zaten bu çoktan yapılmıştı.
  • 04-04-2018, 23:52:18
    #17
    neler gördük 11 senede
  • 04-04-2018, 23:56:46
    #18
    Benim ki rankım neden 11 yıllıklardan eskik kurban?