SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeklilik ikramiyemi alıyorum ben her ay Yoksa size vermediler mi daha
yok başkan bizim maaşları sana vermişler dağıt diye sende bizim maaşları şey etmişssin