Eskiler okuyucu oldu artık (:
okuyoruz
ölecez
bırak promosyonu özel bir rank bile düşünülmüyor, önemsendiğini sanmıyorum. 10 senelik üye 5 senelik üye.
R10'un eski ruhu olsaydı zaten bu çoktan yapılmıştı.
olsa süper olur
neler gördük 11 senede
kimler geldi kimler geçti
bitcoin olduğu sürece zor hocam
"14+ Yıllık üyeler konuya
" olacak o zaman da
3 yıl sonra görüşmek üzere
bekleriz