SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiler okuyucu oldu artık (:
okuyoruz
UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaşlanıyormuyuz ne
ölecez
Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bırak promosyonu özel bir rank bile düşünülmüyor, önemsendiğini sanmıyorum. 10 senelik üye 5 senelik üye.
R10'un eski ruhu olsaydı zaten bu çoktan yapılmıştı.
olsa süper olur
Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neler gördük 11 senede
kimler geldi kimler geçti
Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize değer veren yok ki.
bitcoin olduğu sürece zor hocam
CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"14+ Yıllık üyeler konuya " olacak o zaman da

delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıl sonra görüşmek üzere
bekleriz