Bu karadenizliler kafayı yemiş olmalı!
53
●2.633
- 13-02-2018, 18:57:10Üyeliği durdurulduArkadaş bir yöre düşünün harika hatta cennet! iklimi, insanı, doğası, havası, denizi herşeyi muhteşem ve siz orayı bırakıp başka şehirlere gidiyorsunuz vay beeee ! vallaha ötekileştirmek için demiyorum bir kürt olarak karadeniz yöresine aşığım ve karadenizli olsaydım asla oraları bırakıp göç etmezdim... Selam olsun karadenizlilere siz doğuştan cenneti yaşamışsınız vallaha
- 13-02-2018, 18:59:34Para yoksa, kazanacak ortam yoksa tek çare nedir? İstanbul maalesef.
Maddi durumu iyi olup gitmeyen insanlara bende anlam veremiyorum
- 13-02-2018, 19:00:49Maçkaya gitmiştim zamanında, iyi bir bölge ama memleketimin her karış yeri güzel. Maalesef doğası vb değil terk etme sebebi genelde işsizlik. Ben de ayrılmak zorunda kaldım memleketten ama bu tam bir ayrılık sayılmaz. Hiç olmazsa öldüğüm zaman bedenimi kavuşturan birileri çıkar
- 13-02-2018, 19:01:05Bende kradenizliyim lakin bizimkiler 30 sene önce istanbula gelmiş geliş o geliş burdayız dediğinize katılıyorum havası karadenizin harika giresunda üniversite okudum ordan biliyorum
- 13-02-2018, 19:01:25Nişanlım Ordulu Karadenizli mükemmel bir yer
Selam olsun efendim
- 13-02-2018, 19:05:16Kastamonu Çatalzeyin ilçesindenim... Doğdugun yer değil, doydugun yer demiş atalarımız.. Bizde İstanbulun lanet trafigine, pis havasını çok meraklı değilim
ama napalım ekmek davası uğruna göçüp geldik.. Bayramda sırf köprüden karşıya geçmek en az 6 7 saat.. oda 500 metrelik köprüyü geçmek için... 
Yani ekmek davası uğruna Alamancıların ülkeyi terketmesi gibi bizde malesef ekmek davası ugruna aşağıdaki gibi cennetten bir köşe olan bir ilçeyi bırakıp istanbula geliyoruz malesef
Ama bi 10 seneye kalmaz terkedeceğim bu şehri


ama napalım ekmek davası uğruna göçüp geldik.. Bayramda sırf köprüden karşıya geçmek en az 6 7 saat.. oda 500 metrelik köprüyü geçmek için... 
