• 15-02-2018, 19:19:33
    #46
    hocam harbi başlık sakat olmuş bir karadenizli olarak baştan söyleyeyim karadenizlileri tanımıyorsunuz. Karadenizli adam bu başlığı gördükten sonra konu içeriğine bakmadan sabırsız bir şekilde size burda küfürü basar ne diyon *** sen karadenize diye başlar sövmeye. Ben de dedim ne oluyoruz ulan koskoca karadeniz sallıyor bize bir baktım ki adam övüyor. Hocam övüyorsun güzel falan da iş yok malesef aç açıkta kaldık. Not olarakta söyleyeyim kastamonuluyum.
  • 15-02-2018, 19:20:50
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam harbi başlık sakat olmuş bir karadenizli olarak baştan söyleyeyim karadenizlileri tanımıyorsunuz. Karadenizli adam bu başlığı gördükten sonra konu içeriğine bakmadan sabırsız bir şekilde size burda küfürü basar ne diyon *** sen karadenize diye başlar sövmeye. Ben de dedim ne oluyoruz ulan koskoca karadeniz sallıyor bize bir baktım ki adam övüyor. Hocam övüyorsun güzel falan da iş yok malesef aç açıkta kaldık. Not olarakta söyleyeyim kastamonuluyum.
    allah kalana iş güç versin zor bir durum
  • 15-02-2018, 19:23:02
    #48
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah kalana iş güç versin zor bir durum
    aynen hocam en son iş yok diye ben fırsat kovaladım, valla zor iş Allah yardımcısı olsun karadeniz insanının, sonrasında tüm halkımızın inşallah.
  • 15-02-2018, 19:29:30
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hocam en son iş yok diye ben fırsat kovaladım, valla zor iş Allah yardımcısı olsun karadeniz insanının, sonrasında tüm halkımızın inşallah.
    amin...
  • 16-02-2018, 05:41:42
    #50
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köylerde ikamet eden nüfus 4 yıl içerisinde %23'ten %7,9'a düştü. Sebep maalesef işsizlik.

    2011 - %23,2 - (TÜİK) http://bit.ly/2Cxzsza
    2015 - %7,9 - (TÜİK) http://bit.ly/2DGn3It
    Bu verilere göre bu topraklar nefes almayacak da neresi alacak? Biz 18milyar$ tarım ihracatı yaparken Konya'dan küçük Hollanda'da 120milyar$lık tarım ihracatı yapıldı (2-3 yıl öncesinin verisi idi, aklımda kalmış). Türkiyede köylüsü de olmalı işçisi de. Ancak köylü milletin efendisidir. Bu sözden yola çıkarak köylünün imkânları genişletilmeli. Yoksa bu ithalat olarak bize döner ki bu da zarar getirir (getiriyor da zaten).
  • 16-02-2018, 12:30:44
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu verilere göre bu topraklar nefes almayacak da neresi alacak? Biz 18milyar$ tarım ihracatı yaparken Konya'dan küçük Hollanda'da 120milyar$lık tarım ihracatı yapıldı (2-3 yıl öncesinin verisi idi, aklımda kalmış). Türkiyede köylüsü de olmalı işçisi de. Ancak köylü milletin efendisidir. Bu sözden yola çıkarak köylünün imkânları genişletilmeli. Yoksa bu ithalat olarak bize döner ki bu da zarar getirir (getiriyor da zaten).
    hayvancısından tarımcısına zaten hükümet tarafından sömürülüyor tabii birde araya komisyoncular giriyor..
  • 17-02-2018, 02:58:49
    #52
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu verilere göre bu topraklar nefes almayacak da neresi alacak? Biz 18milyar$ tarım ihracatı yaparken Konya'dan küçük Hollanda'da 120milyar$lık tarım ihracatı yapıldı (2-3 yıl öncesinin verisi idi, aklımda kalmış). Türkiyede köylüsü de olmalı işçisi de. Ancak köylü milletin efendisidir. Bu sözden yola çıkarak köylünün imkânları genişletilmeli. Yoksa bu ithalat olarak bize döner ki bu da zarar getirir (getiriyor da zaten).
    Köylünün desteklenmesi bir yana, "kota" denen bir zillet var. Köylü üretmek istiyor ama devlet "üretemezsin" diyor. Köylü de şehirde ekmek aramaya gidiyor.
  • 17-02-2018, 08:21:45
    #53
    Doguda is imkani olmadigi gibi karadenizdede yok. Adamlar is icin gic ediyor hocam.
  • 17-02-2018, 11:52:32
    #54
    ep gene avrupalıyız.