Bu karadenizliler kafayı yemiş olmalı!
53
●2.633
- 15-02-2018, 19:19:33hocam harbi başlık sakat olmuş bir karadenizli olarak baştan söyleyeyim karadenizlileri tanımıyorsunuz. Karadenizli adam bu başlığı gördükten sonra konu içeriğine bakmadan sabırsız bir şekilde size burda küfürü basar ne diyon *** sen karadenize diye başlar sövmeye. Ben de dedim ne oluyoruz ulan koskoca karadeniz sallıyor bize bir baktım ki adam övüyor. Hocam övüyorsun güzel falan da iş yok malesef aç açıkta kaldık. Not olarakta söyleyeyim kastamonuluyum.
- 15-02-2018, 19:20:50Üyeliği durduruldu
- 15-02-2018, 19:23:02aynen hocam en son iş yok diye ben fırsat kovaladım, valla zor iş Allah yardımcısı olsun karadeniz insanının, sonrasında tüm halkımızın inşallah.ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2018, 05:41:42Bu verilere göre bu topraklar nefes almayacak da neresi alacak? Biz 18milyar$ tarım ihracatı yaparken Konya'dan küçük Hollanda'da 120milyar$lık tarım ihracatı yapıldı (2-3 yıl öncesinin verisi idi, aklımda kalmış). Türkiyede köylüsü de olmalı işçisi de. Ancak köylü milletin efendisidir. Bu sözden yola çıkarak köylünün imkânları genişletilmeli. Yoksa bu ithalat olarak bize döner ki bu da zarar getirir (getiriyor da zaten).Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2018, 12:30:44Üyeliği durdurulduhayvancısından tarımcısına zaten hükümet tarafından sömürülüyor tabii birde araya komisyoncular giriyor..Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2018, 02:58:49Köylünün desteklenmesi bir yana, "kota" denen bir zillet var. Köylü üretmek istiyor ama devlet "üretemezsin" diyor. Köylü de şehirde ekmek aramaya gidiyor.Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2018, 08:21:45Doguda is imkani olmadigi gibi karadenizdede yok. Adamlar is icin gic ediyor hocam.
zor bir durum