• 13-02-2018, 19:45:28
    #19
    Geçmişte aynı özellik İstanbul'da da vardı görseller mevcut yıllar geçtikçe beton yığını aldı başını gitti. zamanın ve anların değerini bilene.
  • 13-02-2018, 19:52:07
    #20
    Bende karadenizliyim, malesef yaşam şartları diyelim biz buna 7 yaşında memleketimden kalkıp ailem istanbula gelmiş 20 sene kadar istanbulda kaldık, son 1 senedir de kocaelide yaşıyorum, bundan sonrası ne olur hiç bir fikrim yok yaşam mücadelesi sizi nereye sürüyorsa siz oraya gidiyorsunuz.
  • 13-02-2018, 19:54:34
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Made in Rize
  • 13-02-2018, 21:31:58
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Herkesin yorumları çok içten ve çok samimi. Allah kim nereyi ne şekilde isterse onu nasip etsin. Banada karadenizi nasip etsin.
  • 13-02-2018, 22:25:56
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Guzel Ulkemin sevdasi her ilde ayri bir hava. Dogudan batiya hepsi rengarenk. Doguda merak ettigim yerler, batida heveslendigim guzellikler. Ama memleketimin havasi bambaska. 4 mevsimi anlik yasarsin. Bir anda ofkelenir ayni anda cay icersin.
  • 13-02-2018, 23:02:16
    #24
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kastamonu Çatalzeyin ilçesindenim... Doğdugun yer değil, doydugun yer demiş atalarımız.. Bizde İstanbulun lanet trafigine, pis havasını çok meraklı değilim ama napalım ekmek davası uğruna göçüp geldik.. Bayramda sırf köprüden karşıya geçmek en az 6 7 saat.. oda 500 metrelik köprüyü geçmek için...
    Yani ekmek davası uğruna Alamancıların ülkeyi terketmesi gibi bizde malesef ekmek davası ugruna aşağıdaki gibi cennetten bir köşe olan bir ilçeyi bırakıp istanbula geliyoruz malesef
    Ama bi 10 seneye kalmaz terkedeceğim bu şehri

    Hangi köyündensin Tahsin hocam Çok yakın arkadaşım Çatalzeytinli. Bu yaz öyle fotoğraflar gönderdi ki, Haziranı iple çekiyorum gideceğiz nasipse
  • 14-02-2018, 00:29:11
    #25
    Ülkemin her karış toprağı çok güzel ama karadeniz bir başka
  • 14-02-2018, 00:59:19
    #26
    Bende Ordu'luyum yaşadığım şehri seviyorum ayrılmayıda hiç düşünmüyorum.
  • 14-02-2018, 01:12:15
    #27
    Sanırım bir ben sevemedim Karadeniz'i. Aslında Karadeniz demiyelim, benim sevmediğim Trabzon. 8 yıl Trabzon'da yaşadım. Büyük konuşmak istemiyorum ama bir daha gitmek istemiyorum. Gidersemde Trabzon'a uğramam. Ama Trabzon'a ve Trabzonspor'a bir armağan bırakarak ayrıldım. Trabzon Akyazı Şenol Güneş Stadı'nın temelinde benim emeğim var. Fore kazıklarını ben çaktım