• 14-02-2018, 23:05:42
    #37
    Karadeniz' in en büyük ili. Samsun Bafralıyım bende. Ne yazikki, maddi güç bizi İstanbula kadar sürükledi. Hayırlısı be gülüm..
  • 14-02-2018, 23:35:02
    #38
    Türkiye Cumhuriyeti'ne vatandaşlık bağı ile bağlı herkes Türk'tür. Kaynak: Anayasamız. Bunu önce bir kavrayalım.
  • 14-02-2018, 23:53:16
    #39
    Üyeliği durduruldu
    KLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa yolu düşecek olan bu taraflara seve seve ağırlarım kim olursa olsun bi yaylaya çıkarayumda sizi beynize oksijen gitsin
    Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür buralardayız gitmedik bi yere ^^




    Bu arada Karadeniz'in İncisi " ORDU " ya yolunuz düşerse kapımız açık arkadaşlar. Zevkle misafir edebilirim Bir kapınız da burda var
    webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Ordu'luyum yaşadığım şehri seviyorum ayrılmayıda hiç düşünmüyorum.
    Dostlar önümüzdeki ay Ordu'ya bi gidip gezeyim diyorum. Bana kalacak yer ve gezilecek yer önerir misiniz rica etsem?
  • 15-02-2018, 01:41:47
    #40
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş bir yöre düşünün harika hatta cennet! iklimi, insanı, doğası, havası, denizi herşeyi muhteşem ve siz orayı bırakıp başka şehirlere gidiyorsunuz vay beeee ! vallaha ötekileştirmek için demiyorum bir kürt olarak karadeniz yöresine aşığım ve karadenizli olsaydım asla oraları bırakıp göç etmezdim... Selam olsun karadenizlilere siz doğuştan cenneti yaşamışsınız vallaha
    Köylerde ikamet eden nüfus 4 yıl içerisinde %23'ten %7,9'a düştü. Sebep maalesef işsizlik.

    2011 - %23,2 - (TÜİK) http://bit.ly/2Cxzsza
    2015 - %7,9 - (TÜİK) http://bit.ly/2DGn3It
  • 15-02-2018, 13:47:57
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Geçen Yaz Ailem İle Gitmiştim Süper Okul Turu İlede Gidicem Nisanda Rize ,Trabzon,Samsun,Bakü Turuna Çok Güzel Yerler
  • 15-02-2018, 13:54:14
    #42
    Başından sonuna kadar haklısın hocam türükeyim kafama
  • 15-02-2018, 13:54:34
    #43
    Üyeliği durduruldu
    gidebilenler çok şanslı bende artık önümüzde son baharda giderim
  • 15-02-2018, 14:59:16
    #44
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar önümüzdeki ay Ordu'ya bi gidip gezeyim diyorum. Bana kalacak yer ve gezilecek yer önerir misiniz rica etsem?
    Merhaba hocam.
    Teleferikle boztepeye çıkıp orada bir yemek yiyip geri inebilirsiniz. Çambaşı ve Perşembe yaylasını gezebilirsiniz. Şiddetle tavsiye ederim ULUGÖL 'e gidebilirsiniz. Mükemmel bir manzara ve huzur fakat şehir içine 1,5 saatlik bir uzaklığı var. Yason burnuna gidip orda bi çay içebilirsiniz. Yasona giderken tünellere gelmeden hoynat adası manzarasında bi sigara içip yola devam edebilirsiniz. Burda bir tanıdığınız varsa Çiseli şelalesine gidebilirsiniz. Buralarda her yer oturup kafanızı dinleyebileceğiniz yerler. Gelince zaten göreceksiniz Vonalı celalin yerinde güzel bir çay içebilirsiniz. Yemek yeri olarak lezzet bakımından atabeyoğlunu tavsiye ederim merkezde. Her karışı ayrı güzellik her adımı ayrı manzara Memleketim diye söylemiyorum gelince göreceksiniz. Bu arada Telekom İl Müdürlüğünde çalışıyorum. Fırsatınız olursa bende beklerim
  • 15-02-2018, 18:55:52
    #45
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=r3SRgXolhUU


    keyfili seyirler