Bu karadenizliler kafayı yemiş olmalı!
53
●2.633
- 14-02-2018, 23:53:16Üyeliği durdurulduKLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleZorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDostlar önümüzdeki ay Ordu'ya bi gidip gezeyim diyorum. Bana kalacak yer ve gezilecek yer önerir misiniz rica etsem?webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2018, 01:41:47Köylerde ikamet eden nüfus 4 yıl içerisinde %23'ten %7,9'a düştü. Sebep maalesef işsizlik.ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011 - %23,2 - (TÜİK) http://bit.ly/2Cxzsza
2015 - %7,9 - (TÜİK) http://bit.ly/2DGn3It - 15-02-2018, 14:59:16Merhaba hocam.tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teleferikle boztepeye çıkıp orada bir yemek yiyip geri inebilirsiniz. Çambaşı ve Perşembe yaylasını gezebilirsiniz. Şiddetle tavsiye ederim ULUGÖL 'e gidebilirsiniz. Mükemmel bir manzara ve huzur fakat şehir içine 1,5 saatlik bir uzaklığı var. Yason burnuna gidip orda bi çay içebilirsiniz. Yasona giderken tünellere gelmeden hoynat adası manzarasında bi sigara içip yola devam edebilirsiniz. Burda bir tanıdığınız varsa Çiseli şelalesine gidebilirsiniz. Buralarda her yer oturup kafanızı dinleyebileceğiniz yerler. Gelince zaten göreceksiniz
Vonalı celalin yerinde güzel bir çay içebilirsiniz. Yemek yeri olarak lezzet bakımından atabeyoğlunu tavsiye ederim merkezde. Her karışı ayrı güzellik her adımı ayrı manzara
Memleketim diye söylemiyorum gelince göreceksiniz. Bu arada Telekom İl Müdürlüğünde çalışıyorum. Fırsatınız olursa bende beklerim
- 15-02-2018, 18:55:52Üyeliği durduruldu
bi yaylaya çıkarayumda sizi beynize oksijen gitsin