Varsa yolu düşecek olan bu taraflara seve seve ağırlarım kim olursa olsun

bi yaylaya çıkarayumda sizi beynize oksijen gitsin

Çok şükür buralardayız gitmedik bi yere ^^
Bu arada Karadeniz'in İncisi "
ORDU " ya yolunuz düşerse kapımız açık arkadaşlar. Zevkle misafir edebilirim

Bir kapınız da burda var
Bende Ordu'luyum yaşadığım şehri seviyorum ayrılmayıda hiç düşünmüyorum.
Dostlar önümüzdeki ay Ordu'ya bi gidip gezeyim diyorum. Bana kalacak yer ve gezilecek yer önerir misiniz rica etsem?