KLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varsa yolu düşecek olan bu taraflara seve seve ağırlarım kim olursa olsun bi yaylaya çıkarayumda sizi beynize oksijen gitsin
Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şükür buralardayız gitmedik bi yere ^^




Bu arada Karadeniz'in İncisi " ORDU " ya yolunuz düşerse kapımız açık arkadaşlar. Zevkle misafir edebilirim Bir kapınız da burda var
webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Ordu'luyum yaşadığım şehri seviyorum ayrılmayıda hiç düşünmüyorum.
Dostlar önümüzdeki ay Ordu'ya bi gidip gezeyim diyorum. Bana kalacak yer ve gezilecek yer önerir misiniz rica etsem?