Arkadaş bir yöre düşünün harika hatta cennet! iklimi, insanı, doğası, havası, denizi herşeyi muhteşem ve siz orayı bırakıp başka şehirlere gidiyorsunuz vay beeee ! vallaha ötekileştirmek için demiyorum bir kürt olarak karadeniz yöresine aşığım ve karadenizli olsaydım asla oraları bırakıp göç etmezdim... Selam olsun karadenizlilere siz doğuştan cenneti yaşamışsınız vallaha
Köylerde ikamet eden nüfus 4 yıl içerisinde %23'ten %7,9'a düştü. Sebep maalesef işsizlik.
2011 - %23,2 - (TÜİK)
http://bit.ly/2Cxzsza
2015 - %7,9 - (TÜİK)
http://bit.ly/2DGn3It