Dostlar önümüzdeki ay Ordu'ya bi gidip gezeyim diyorum. Bana kalacak yer ve gezilecek yer önerir misiniz rica etsem?
Merhaba hocam.
Teleferikle boztepeye çıkıp orada bir yemek yiyip geri inebilirsiniz. Çambaşı ve Perşembe yaylasını gezebilirsiniz. Şiddetle tavsiye ederim ULUGÖL 'e gidebilirsiniz. Mükemmel bir manzara ve huzur fakat şehir içine 1,5 saatlik bir uzaklığı var. Yason burnuna gidip orda bi çay içebilirsiniz. Yasona giderken tünellere gelmeden hoynat adası manzarasında bi sigara içip yola devam edebilirsiniz. Burda bir tanıdığınız varsa Çiseli şelalesine gidebilirsiniz. Buralarda her yer oturup kafanızı dinleyebileceğiniz yerler. Gelince zaten göreceksiniz

Vonalı celalin yerinde güzel bir çay içebilirsiniz. Yemek yeri olarak lezzet bakımından atabeyoğlunu tavsiye ederim merkezde. Her karışı ayrı güzellik her adımı ayrı manzara

Memleketim diye söylemiyorum gelince göreceksiniz. Bu arada Telekom İl Müdürlüğünde çalışıyorum. Fırsatınız olursa bende beklerim