Maçkaya gitmiştim zamanında, iyi bir bölge ama memleketimin her karış yeri güzel. Maalesef doğası vb değil terk etme sebebi genelde işsizlik. Ben de ayrılmak zorunda kaldım memleketten ama bu tam bir ayrılık sayılmaz. Hiç olmazsa öldüğüm zaman bedenimi kavuşturan birileri çıkar