Arkadaş bir yöre düşünün harika hatta cennet! iklimi, insanı, doğası, havası, denizi herşeyi muhteşem ve siz orayı bırakıp başka şehirlere gidiyorsunuz vay beeee ! vallaha ötekileştirmek için demiyorum bir kürt olarak karadeniz yöresine aşığım ve karadenizli olsaydım asla oraları bırakıp göç etmezdim... Selam olsun karadenizlilere siz doğuştan cenneti yaşamışsınız vallaha